Kasım 07, 2008

Evet evet çok kararlıyım, bugün günlerdir savsakladığım böreği yapacağım. (Yufka onunla ilgilenmediğim için bozulup gitmediyse tabi :) Öğlene kadar bütün işlerimi bitirip, kendime harika bir çay demleyip, geçen seneden kaldırdığım rengârenk yünlerimi çıkartarak küçük küçük kareler örmeye başlayacağım :) Ben öyle kol kafa kesmekten anlamıyorum ama nefis düz örgü örerim. Bu bağlamda kış sonuna kadar rengârenk bir yatak örtüm olmasını planlıyorum.

Sonra büyük ihtimal sessizlikte uykum gelecek televizyon karşısında uyuklayacağım.

Evet evet, çok kararlıyım, bugün keyif yapacağım :)

Örgüsünü alan gelsin :)



Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. TAMAM BEN VARIM:) BU DURUMDA HEMEN GİDİP BENDE ŞU YATAK ODASINI TOPLAYAYIM(İYİCE DAĞITTIMDI) ÇAYI FAZLA DEMLE, ELİNİ KORKAK ALIŞTIRMA:)))

    YanıtlaSil
  2. Gel sen de :)Çay demlendi. Börek de nefis oldu :D

    YanıtlaSil
  3. tamam benide alın gruba harika örgü örerim. eşim çok dalga geçer master"ı örgü bölümünde yapsaydın keşke diye...:))

    YanıtlaSil
  4. Sen eşine bakma, gel Owl :)

    YanıtlaSil
  5. hendenim örgücü başısım.çorap örebiliyoz demi. ben çorap örcem. kaç ters, kaç yüz örülüyordu.
    naylon çorap örneği var mı sende. parayla aldıklarım zırt pırt kaçıyor kız.

    YanıtlaSil
  6. Gel canım sen ben sana öğretirim. Ama beş şiş lazım ona bak biraz masraflı :)Sen market poşetlerini kes kes ip yap, ondan örelim,naylon çorap olur. Kimse ayırt edemeyecek gerçeğinden bence :)

    YanıtlaSil
  7. ayyy az birazcık karizmam var. Onu da market poşetine mi koycez. bu laylonun kukalarda satılanı yok mu ayol. yün çorap örelim bari. gribimsi, bişi oldum zati..

    YanıtlaSil
  8. Aman üşütme Aylinim balım :)

    YanıtlaSil
  9. heyhart! artık çok geç Hendenim.


    imsa: doğuştan üşütük naylonlin

    YanıtlaSil