Kasım 06, 2008

İçimde bir sıkıntı var. Yapacak işlerim çok yapasım yok ondan mıdır, havadan mıdır bilmem.

Şimdi ben gidip yapmam gereken işleri yapayım, hâlâ sıkılıyorsam bi çözüm bulucaz artık.

Şöyle elime örgü alıp, çayım, örgüm, müziğim ve ben evde oturup tembellik yapmak istiyorum. Yoruldum valla..

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. İşin bittiğini gördün mü hiç?
    Ben vazgeçtim artık olursa olur olmazsa yok!
    Bak keyfine...

    YanıtlaSil
  2. bu benim en sevdiğim şarkı çok şaşırdım görünce... bu örgü ve çay muhabbetine bende varım, nerde toplanıyoruz..:))

    YanıtlaSil
  3. Evde bir durabilsem keyfime bakacağım da Özii ona fırsatım olmadı henüz. Yarın burnumu bile çekartmadan tembellik yapmayı hayal ediyorum :)

    Bu şarkı özellikle de sıkkın olduğum zamanlar bağıra çağıra söylemeyi sevdiğim bir şarkı :) Bende toplanabiliriz, örgünü kap gel Owl:)

    YanıtlaSil
  4. Örgü örmeyi bilsem belki bende içimdeki sıkıntıyı atabilirim ne dersiniz? Çay, müzik, örgü uff çok keyifli göründü gözüme

    YanıtlaSil
  5. Örgü örmekte ne var. Ben de çok bilmiyorum. Dümdüz haraşodan yatak örtüsü örmeye karar verdim. Valla terapi gibi çok keyifili. Gel :)

    YanıtlaSil