Kasım 12, 2008



Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. hatun sizin oraya kış gelmedi mi? ne bu böyle yemyeşil yerler felan. benim menekşeler bile kurudu yaaa. sen bakamamışsındır deme sakın. suyunu abarttım sanırım biras. menekşe kendini nilüfer sanmaya başladı.

    YanıtlaSil
  2. O gün güneş çok güzeldi, burası da çamlığın arkasına saklanmış gizli bahçe gibi gözüküyordu Özii :)

    Benim sardunyalarım da sararıp solmakla meşguller, başkalarının balkonlarında çiçek açmış görünce hiddetleniyorum. Gerçi geçen gün ültimatom verdim, ya açarsınız ya gidersiniz ot istesem ot alırdım diye söylendim, biri açtı. Sen de öylesini dene Aylinim balım :)

    YanıtlaSil
  3. yaa burası süper biryermiş. bayıldım valla. huzur dolu

    YanıtlaSil
  4. :) aylinn menekşe fazla su istemez :) burası gerçekten çok güzelmiş handan insan eli henüz değmemiş buralara..huzuru verdi..

    YanıtlaSil
  5. buarada handan gerçekten çiçekler anlıyor korkutacaksın kapının önüne koy koyarkende atacam sizi de bak çiçek açıyor yeşeriyorlar..bu tespit edilip onaylanmıştır bizzat kendim tarafından :)

    YanıtlaSil
  6. Bize on dakika mesafede bir yer desem ne kadar şanslı olduğum ortaya çıkar mı Boogie?

    Açtı Zehracım, ben de onu arka balkonumdan alıp mutfak penceremin önüne koydum ki hep sevebileyim :)

    YanıtlaSil