Yaz Geldiii

Haziran 02, 2006

Birden farkına vardım, yaz geldi :D

Şöyle bir araştırma yaptım neler oluyordu yaz gelince diye.



Kumdan kaleler. (Gitgide yeteneğim ilerliyor bu konuda)



Denizdeki keyifli oğluşlar.



Yüzmeler :)



Dalgalar.


Deniz.



Huzurlu akşamlar. (Yani aralarda kaçamak beş dakika falan. Yoksa akşamların geneli "anneee" ve "babaaa" sesleri eşliğinde geçiyordu ama)

Hımm, düşünmesi bile güzel.

Umarım sıcağı gönlümüzde, ılık esintisi ruhumuzda, güneşi gözlerimizde olur ...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. sinirli kumlardan ;serin kanlı sulara atlamak istiyom.
    ama atlayamıyom..
    daha vakti varmış.
    kocam öyle söylüyo.
    bi izin çıksın atlicem ama..
    cimi gördün mü henden..
    bıraktığım yerde durmuyo bu düdük makarnası..hey alahım ya.

    YanıtlaSil
  2. İyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
  3. :) Benim on günüm kaldı Daisy . Cim'i görmedim canım, görürsen benden de selam söyle.

    Ece, henüz hayal kurma aşamasındayım , daha bir yere gitmiyorum. On gün sonra demiş miydim :)

    YanıtlaSil
  4. Resimlere baktım baktım ama havaya giremedim Handan.Acaip sümüklü oldum, hastayım ya ondan herhalde.
    Daisy gelmiş hmmm gelmesin bakalım bana daha.

    YanıtlaSil
  5. Bu cümleleri kuranın bir anne olduğu nasıl da belli:)
    Yaz denilince benim aklıma bunlar gelmiyor.. Sahil geliyor :)
    Daha doğrusu sahildekiler..

    YanıtlaSil
  6. tabi ya.. biz 45 derece tüfek omza diyelim millet denize girsin!.. kim düşüncek ki bizi..

    YanıtlaSil