Dünya Kupası

Haziran 28, 2006

Ben kendimi bildim bileli Dünya Kupası'nı seyrederiz. Onun için Dünya Kupası denilince içim sıcacık olur. Hepimizin farklı takımı olurdu ki maçlar keyifli olsun, takım tutmadan maç seyretmek pek yavan geçer yoksa. Annem, babam ,kardeşim, ben.

Evlendiğimizden beri bu üçüncü kupa. İlkinde tatildeydik Can'la (Sanırım çocuksuz son tatilimizdi:) televizyonu güzel olan yerlerde yemek yemiştik hep. Geçen sefer Bilgehan'a hamileydim. Hatta Brezilya maçında ilk gol atanın ismini Bilgehan'a koyalım demiştim :) Herkes "Ee Brezilya atarsa, Ronaldo mu koyacaksın" diye sormuştu. Yok canım gol yeseydik, Rüştü koyacaktım ismini :) Tabi çocuğa bunu açıklamak zor olabilirdi ama zaten gerek de kalmadı, Hasan attı ilk golü. İşte Bilgehan'ın ismi o yüzden Bilgehan :) Ha ha ha.. Hasan 'la Teoman çarpışınca Bilgehan çıkıyor ortaya.

Aman, Dünya kupasından da çocuklarıma geldim ya. Neyse devam edeyim.

Bu sene malum tatil yüzünden ilk maçları kaçırdık, bir haftadır seyrediyoruz. Ama geçen kupanın heyecanından sonra çok yavan kaldı sanki. Artık başka takımları tutmak beni kesmiyor. Ben her dakikasında ölüp dirildiğim maçlara çabuk alışmışım. Kendi takımımızı görmek istiyorum. İçim cız ediyor.

İşte böyle. Güzel, rüzgârlı, serin bir sabah var İzmir'de. Çayım demlenmiştir artık. Bahçede simit, peynir, domates keyfi yapacağım. Gelmek isteyen varsa buyursun efendim :)

Herkese keyifli bir gün diliyorum.

GÜNAYDINNNNN ...

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. CANIMMMM HANDAN GÜNAYDIN:))
    SÜPERSİN HERZMANKİ GİBİ:)) HASAN VE TEOMANIN ÇARPIŞMASI:)))) ÇOOK GÜLDÜM VALLA:))

    BUARADA ECE'Yİ DE ALIP GELİYORUM KAHVALTIYA:)))

    HADİ BAKALIM GÖRÜŞMEK ÜZERE:))

    ZEHRA:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Sana da keyifli bir gün olsun Handan.
    Çok hayıflandığım bir durum futbol maçları,gençlik dönemlerinde ki ilgi,merak yerini başka şeylere bırakıyor ne yazık ki.Birde ülke heyecanı hissetmememizde etkili sanıyorum bu yıl sönük geçmesinde.Bir sonraki şampiyonaya umutlarımız inşallah....

    YanıtlaSil
  3. tatile nerelere gittiniz resim falan çekmediniz mi?. sanırım tatil bitti ama rehaveti bitmedi henüz değilmi

    YanıtlaSil
  4. efendim hoşgelmişsiniz, şöyle bir göz atayım dedim burda buldum sizi:)
    tatil yaramıştır inşallah, benim tatilime de az kaldı.
    dünya kupası beni sarmadı, milli takım yok ya ondan, brezilya bile heyecanlandırmıyor beni.

    demli çay bile yeter bana:)

    YanıtlaSil
  5. Umarım gelecek kupada yine oluruz Ayda.

    Ne rehaveti Nimpi, geldim geleli ev toparlayıp çamaşır yıkıyorum, rehavet falan yok :)

    Milli takımlı dünya kupası pek keyifliydi gerçekten İvriz. Ama ayıp olmasın diye seyrediyoruz işte yine de :) Tatili beklemek tatil kadar güzel oluyor, tadını çıkartmak gerek :)

    YanıtlaSil
  6. sen çayları doldur.
    ben geliyom

    YanıtlaSil
  7. kıssssssss
    konulara dolanasıca.
    bulamıyo musun hala bi konu?
    yok mu fotoğraf..
    ara kablosunu bodrum da mı unuttun yoksa?
    aman be.
    ne kızıyon gittim üffffffff..
    cim'in selamı var..
    uyuyo o hala.
    ben ekmek almaya çıktım dı..

    YanıtlaSil
  8. merhaba handan,

    hosgelmissin. tatilin güzel gemis anlasılan..ben bu aralar yokum..görüsürüz..hoscakal...sima..

    YanıtlaSil
  9. Kıs bitmedi mi dünya kupası
    hala izliyo musun gelsene artık
    yoksa inzivaya mı çekildin
    tibete felan mı gittin
    he gittiysen insan bi hoşcakal der arkadişin değil miyiz
    bi msn 'ye girer 5 dakika içinde olsa bir naber nasılsın der
    ayyyyyyy burası yorum kısmıydı affet kaptırmışım ehehe

    cim

    YanıtlaSil
  10. uzun lafın kısası daisyle ikimiz
    senin msn ni açman için illa bööle bloguna gelip sana dır dır mı yapmak lazım
    ayyy hiç beceremiyom bu işi ehhe
    tamam toz oldum
    mır mır mır

    YanıtlaSil
  11. son eklemek istediğim şarkı
    unutuldukkkkkkkk
    unutuldukkkkkkkk
    (daisy de eşlik ediyo)
    kurutulmuşşşşşşş
    güller gibiiiiiiiii
    devamını söölemeye gerek yok
    parçanın sadece bu kısmı bizi ilgilendiriyo
    ayyyyyy kızma tamam
    ehe

    YanıtlaSil
  12. dasiy senin adına konuştum kusura bakmassın umarım handan yabancı değil yaniiiiiii

    YanıtlaSil