Hatıra

Haziran 05, 2006


Turfanda meyveleri sen alırdın önce. Kaşar peynir de sende olurdu. Hemen sofra kurulurdu kim gelirse gelsin evine. Bayramlarda mahallenin çocukları tekrar tekrar çalardı kapını.

Geldiğinde bilirdik ki çikolatamız var çantanda. Yine bilirdik ki fazla oturmadan gideceksin.

Gözlüğünü takıp gazetelerin bulmacalarını çözmen gözümün önünde. Yatağını yapışın, sanki bir dakika sonra yatmayacakmışsın gibi, özenle.

O kadar çok şey geliyor ki aklıma seni düşününce. Bak saçlarım kısacık senin sevdiğin gibi. Küçükken sana aldığım kolonyanın şişesi vitrinimde. Kulağımda sesin.

Pamuk anneannem benim. On sene geçmiş yanımızdan ayrılalı, seni çok özledim.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Bende yirmi yıl önce aynı ayrılığı yaşayıp,içinde sızısını duyanlardanım.Fakat iyi ki aklımızın ve ruhumuzun bir köşesine yerleşmiş anneanne yaşanmışlıkları var.Eminim seninki de,benimki de ve niceleri gayet mutlu ve huzurludur bulundukları yerde .Nurlar içinde olsunlar...

    YanıtlaSil
  2. benim pamuk meleğim öleli 20 sene oldu..beni o büyütmüştü.
    ne evlendiğimi görebildi,ne okullarımı bitirdiğimi..
    öyle çok özlüyorum ki onu...haksızlık işte.
    öte tarafta bu lafımın cezası neyse çekerim..
    ama haksızlık işte..

    YanıtlaSil
  3. ALLAH RAHMET EĞLESİN..NUR İÇİNDE YATSIN TÜM SEVDİKLERİMİZ..
    İYİ AKŞAMLAR HANDAN..

    YanıtlaSil
  4. Mekanı cennet olsun:))Nur içinde yatsın:))

    YanıtlaSil
  5. Nur içinde yatsın Handancığım. Ben de bu günlerde eskileri anar oldum.

    YanıtlaSil