Yok Başlık Maşlık :)

Haziran 26, 2006

Kardeşim hep "Abla 2 günlüğüne bir yere gidip 12 gün anlatacak şeyi nasıl buluyorsun bilmem" derdi ama bu özelliğim sadece anlatmak için geçerli herhalde iş yazmaya gelince bulamıyorum birşey.

Bu sene ilk defa bir şezlongum oldu deniz kıyısında, oturabildiğim. Metehan nihayet tatilin son günü yüzmeyi öğrendi. Bilgehan belindeki can simidini çıkartıp sadece kolluklarıyla yüzmeye başladı. Ben dubaya gidiyorum siz gelmeyin diyerek çekip gidiyordu arkadaş. Ah, soğuktan birbirimize sokulmuş bir açık hava sineması maceramız vardı ki sormayın gitsin. En son battaniyelere sarılmış durumdaydık. Çocuklarımızı sevmekten pek filmle ilgilendiğimizi söyleyemeyeceğim.

Yıllar sonra ilk defa bir tatilden dinlenmiş olarak dönüyoruz demek böyle bir duygu da varmış :)

Herkese günaydın, huzurlu bir haftaya açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. canımmmmmmmmmm handannn günayydın:)) seni görmek o kadar güzel ki:) çok güzel bir tatil olmuş belli:) ne güzel:) dinlendiğine çook sevindim..artık güzel yazılarını okuyacağız ne güzel:)) seni çook öpüyorum...

    görüşürüz zehra..

    YanıtlaSil
  2. nası alıyo günahımı bak
    nası eziyo beni.
    ben 1 hafta 10 gündür ağlıyorum her blogda.sen yoksun diye.
    hayata küstüm ayyy
    sardım başıma bi sürü şey yine sen yokken.
    cimde yanmış kızarmış patlıcan gibi.
    sen de çatır çatır çatırdamışındır işşallahıma.
    hıh.
    ben çıkamam sanki tatile.
    şaka bi yana çıkamıycam galiba.:'O(
    HOŞGELDİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
    SEFALAR GETİRDİNNNNNNNNNNNNNNN
    bana bişi getidin mi kıs.
    deniz kabuku felan getireydin bari.

    YanıtlaSil
  3. Günaydınlık saati geçirmişiz, akşam olmuş nerdeyse.

    Özletmiştin kendini..

    YanıtlaSil
  4. HOOOOOŞ GELDİİİİİN SENSİZ OLMUYOR BE HANDANCIĞIM AMA İYİ BİR TATİL GEÇİRMENE SEVİNDİM DARIŞI BAŞIMAAAAAA.(

    YanıtlaSil
  5. Ben de döndüğüme sevindim ama dönüp de bıraktıklarımı yerinde göremeyince üzüldüm Zehra.

    Daisycim ne getiririm ben, bol bol fotoğraf getirdim ama bilgisayar göçtü, onun için biraz bekliyor fotoğraflar.

    Günaydın Gece :)

    Darısı başına Çiğdem :)

    YanıtlaSil
  6. OLUR MU DERSİN BENDE MUTLU OLURMUYUM TATİL YAPARMIYIM

    YanıtlaSil
  7. hoş geldin!
    Tatile gün sayan biri olarak ki daha 40 gün var çok kıskandım çok özendim
    Sevgileeer

    YanıtlaSil
  8. Metehan..Bilgehan..

    İsimlerin güzelliğine bak sen..
    Vallahi şaşırdım desem yeridir :)

    YanıtlaSil