Bitki Bilimi - Ders Bilmem Kaç

Haziran 07, 2006

Eveet, kabak ve salatalık çiçeklerini öğrendiğimiz ilk derslerden sonra bugünkü dersimizin konusu şu :

Bakalım kimler bilecek :)

Bu arada domatesimin son durumu, ne güzel gözüküyor değil mi? Hayır efendim tabii ki yemeyeceğiz onu :)


Ah, bir de annelerinin çiçekleri var ki, bütün çiçeklere bedel onlar.



Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Merhaba Handan.Cocuklarınla birlikte sağlıklı mutlu günler dilerim:)
    Not:Çiçekler patlıcan çiçeği.

    YanıtlaSil
  2. HANDANN BEN SENİN SONDAN İKİ KÇK ÇİÇEĞİNE BAYILDIM:)) AYY ACABA ONLARI YİYEBİLİRMİYİM:))) SIKIŞTIRA SIKIŞTIRAAAA:))) MAŞALLLAHHH YAA MAŞALLAHH:)) ALLAH KORUSUN VE SİZE BAĞIŞLASIN İNŞALLAH CANIM HANDAN:))

    YanıtlaSil
  3. evet bence de bunlar patlıcan, ah hiç sevmem...

    YanıtlaSil
  4. o donmatesin turşusu kurulabilir ama değil mi?
    kayınvaldem kuruyo çünkü.
    hala bana turşu kurmasını öğretecek..

    YanıtlaSil
  5. Ben en aşağıdaki çiçeklere bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. Very nice site! » »

    YanıtlaSil