Günaydın

Haziran 03, 2006

Oooo biz bahçede kahvaltı keyfimizi yaptık bile, siz hâlâ uyanamadınız mı?

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. GÜNAYDINNN:)) DURUN BEKLEYİN BENDE SICAK SİMİTLERLE GELİYORUM ÇAY VAR MI? AYY PUAÇADA ALİM DURUN BEKLEYİN YAFF:)))))

    YanıtlaSil
  2. uyanmayıpta napcam.
    uyanınca nolcak ki sanki.
    aynı şeyler
    amannnnnnnnnnnnn
    ben tatile çıkmak istiyorum ya.
    deniz kum istiyorum ben.
    kumdan kaleler yapmak istiyorum.
    içine girip oturmak istiyorum.
    ev de alamadım zaten.
    banka fazileri arttı.
    üffffffffff

    YanıtlaSil
  3. günaydın hendennnnnnnnnn :)

    YanıtlaSil
  4. İnsan kahvaltı keyfinin de bir fotoğrafını çekerdi.Bir cumartesi sana mı konuk olsak ne...
    Nilüfer

    YanıtlaSil
  5. Güüünaydın ...Balkonumda ailecek kahvaltıdan sonra boğazın tadına varmak içün kahvemizi içtik. Resimlerine bakıp mutlu oldum.Parmaklarımı çıtlattığım için Oğluşum kireçlenme olur yapma dedi(Bunlar biraz hızlı mı büyüyor nedir?)Hadi ben gittim...
    Tiffy

    YanıtlaSil
  6. Zehra kahvaltıda simit vardı zaten, simit ve domatessiz kahvaltı yapamıyorum :)

    Daisy, evet evet senin bi tatile ihtiyacın var :)

    Oooo kedi gelmiş, hoşgelmiş :)

    Nilüfer, fotoğraf çekmek aklıma gelmeden yemeğe koyulmuşuz :) Bekleriz , buyur gel canım.

    Tiffy, benim yerime de yap boğaz keyfi, umarım bu sefer İstanbul'a geldiğimde geleceğim sana, birlikte yapacağız keyif :)

    YanıtlaSil