Günaydınnn.....

Haziran 07, 2006

When Doves Cry By Prince BestAudioCodes.com


Nostaljik bir sabah yaşayalım dedim :)

Pırıl pırıl bir güne açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. GÜNAYYYDDIINNN CANIMMM HANDANN:)))

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handancım:))))

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Handan

    Bayılırım Prince e ben.Gerçekten nostaljik oldu.Son kliplerinde oynattığı uzun siyah saçlı iki kız vardı ya, onlar gibi olmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  4. GÜNAYDIINN CANIIIMM:)))

    YanıtlaSil
  5. ay çok pozitifsin henden..
    taktın pırıl pırıla..
    prilleyince pırıldırma günümüs.
    sen bilirsin mutfak fatihi..
    bis blogumusu satıyoz .
    sen de istersin mi?
    sana en güsel yerinden vercez blogun.
    seni bizim kadar seven olmasz ki handan..
    (ama laf aramızda ben seni daha çok seviyorum..cim daha az seviyordur..sevemez kimse sini benim sevdiğim kadar zati..benden duymuş olma da.)
    nifak tohumlarıda attım..gidiyom şimdi..
    nırınım...he he..

    YanıtlaSil
  6. Best regards from NY! »

    YanıtlaSil