Konu Kıtlığı

Haziran 27, 2006

Eeee daha daha nasılsınız :)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Erken erken günaydın Handan:)))

    Eeee ne yapalım bizler kimileri gibi tatilden dinlenmiş olarak dönemiyoruz biliyor musunuz Hanfendiciğim:)))Gece 3 ü geçiyordu ben zor ayrıldım karolarımdan... Bugün kursa götüreceğimde muhteremleri. Ben gideyim haydi...Seni gördüğüme her zaman çok memnun oluyorum, yine çok memnun oldum:)))Güzel bir gün olsun bugün;))

    YanıtlaSil
  2. Hoşgelmişsin Handan :))

    YanıtlaSil
  3. ha ha haaaaaaaa
    ay tatil çarptı kadına..
    daha daha nassınız diyo.
    misafirliğe geldik sanki.
    eee iyilik sağlık şekerim.
    siz daha daha nassınız?:o)
    not:günaydın dicem ama ben gelene kadar gene öğlen olmuş kıııı.tünaydın madem..

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Handan teşekkürler iyiyim ,sende iyisindir mutlaka.
    Senin yazmadığın dönemlerde arşivini dolaştım ve uyum konusunda ortak zevlerimiz olduğunu görmek mutlu etti beni.
    Keyif alıyorum yazdıklarını okumaktan.
    Güzel bir hafta olsun senin için...

    YanıtlaSil
  5. BU YAZ SICAĞINDA ÇALIŞIYORUM BUNALDIM TEMMUZ SONUNA KADAR ÇALIŞACAĞIM... HAYAT UFAK TEFEK OYUNLAR OYNUYOR BAŞ ETMEYE ÇALIŞIYORUM DÜN SENİ GÖRDÜM İYİ OLDUM EEEE DAHA NE OLSUN HANDANCIĞIM

    YanıtlaSil
  6. Şu karoları pek merak ettim valla Katre, çok güzel olmuşlardır eminim :) Durma bakiim buralarda fazla, hadi işine.

    Hoşbuldum kaçak Ece :)

    Valla ben de daha daha iyiyim Daisy, havalar da ne sıcak di mi? Sana ne ikram edeyim şekerim ?

    Teşekkür ederim Ayda, hepimiz için güzel bir hafta olsun bu .

    İçimizde huzur olduktan sonra bir de sağlığımız yerindeyse sıcak da çalışmak da bize vız gelir tırıs gider değil mi Çiğdemcim, hem tatile az kalmış bak. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. Annesini ve babasını ve yetmezmiş gibi bir de tek neşe kaynağı olan yeğenlerini memlekete göndermiş biri gibi hissediyorum..
    Aç..

    YanıtlaSil
  8. yorum yazdım silindi..
    Ama olmaz ki yahu..

    YanıtlaSil
  9. hamdolsun handan hanımcığım ee çoluk çocuk nasıllar ? enişte beyler de iyidir inşallah :)

    YanıtlaSil
  10. İç güveysinden halliceyiz
    :P

    YanıtlaSil
  11. "Evde Tek Başına III" ü çeviriyorsun galiba Çağlar :)

    Herkes pek iyi Asma Hanımcım, sizleri sormalı :)

    Emir, sen evinde değil misin , mızmızlık yapma bakiim, tı tı tı. Ferhan Ablaaaa bak ne diyo bu çocuk....

    YanıtlaSil