Tatil

Haziran 09, 2006



Herkese bu güzel, serin, pırıl pırıl sabahtan günaydın :)



Çok üzüleceksiniz biliyorum ama (tevazu:) yokum bir müddet. Pazartesiye kadar hazırlıklarla uğraşacağım, sanırım burayla ilgilenemem. Ondan sonra da tatil sezonunu açmak için kendimizi feda ederek yollara düşeceğiz.

Ben yokken gelenler için mini bir konser hazırlıyorum, umarım dönene kadar idare eder .

Kendinize iyi bakın.

Görüşmek üzere...

Benzer yazılarım

21 Yorum yap

  1. Günaydın Handan

    Ne zaman geri döneceksin, buluşamayacağız :(

    YanıtlaSil
  2. Ayın 21 inde döneceğiz Aslıcım. Çocuklar bizi bunalttığı için daha erken dönmezsek tabi :)

    YanıtlaSil
  3. günaydın. hayırlı keyifli mutlu tatiller arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. CANIM HANDAN İYİ YOLCULUKLAR..ÇOK EĞLENİN OLUR MU? :)))))

    YanıtlaSil
  5. ay ne tarafa geliyosun.istanbula mı geliyosun.hı.
    ay nereye geliyosun.
    yazıda yazmışmıydın ki.
    NEREYE GİDİYON.
    BURAYA MI GELİYOSUN.

    YanıtlaSil
  6. ok o zaman :)

    İyi tatiller, umarım bunaltmazlar :)

    YanıtlaSil
  7. iyi tatiller iyi eğlenceler umarım her şey yolunda gider.

    bu arada; audio kodundaki a href kısmını çıkarırsan daha güzel olabilir, sayfanın linki biraz çirkin duruyor.
    dikkat et,sondaki "div" kodunu çıkarma.

    iyi akşamlar:)

    YanıtlaSil
  8. ooohh ne iyi yaaa....Kıskansam mı ne yapsam bilemiyorum şuan... Yorgunum da...Dur ben bu lacivert araştırma konusunu azıcık düşüneyim:)))Kolay gelsin Handan..En iyisini yapıyorsun vallaaa:)))

    YanıtlaSil
  9. ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    haset fesatt ayyyyyyyyyy kıskanç bennnnnnnnnnnnnnn..
    ay ay ayyyy bodruma gidiyo bu kadın göz göre göreeeee..
    iyi yolculuklar ay.
    ay ben nerelere gideyim şimdi.
    bu akşam nasıl ekşim kocamın başına..
    çok yanma oralarda.
    kızarma sakın.ozon felanda yırtıldı biliyon.
    iyi yolculuklar madem..
    dikkat edin kendinize.
    ben bekliyorum seni.

    YanıtlaSil
  10. güzel tatiller diliyorum sana....dönüşte anlatmak için bol bol anıların olacakdır belki de resimler bile yayınlarsın burada gezdiğin yerlerden :))

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  11. hadi iyi yolculuklaaaaaaaaaar *:-)

    YanıtlaSil
  12. Handaaaaaaaaaaaaaaaaaaan tatil nasıl gidiyoooooo

    YanıtlaSil
  13. İyi Tatiller

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. HEYOOO BENDE TATILCIYIM
    COK GECIKME

    YanıtlaSil
  15. kıs gelmedin mi hala özledik seni
    sensiz bomboş kaldı bak bizim sokaklar nırım nırırm
    iyi tatiller henden :)

    YanıtlaSil
  16. Gİtmeden önce haklı olarak bizi fırçalayıp öyle gitmişsin.O yüzden bir mahçup geldim ama eski haline döndü blogumuz daha bir yazı yazar olduk.. Neyse 21 i demişsin bugün ayın 17 si az kalmış.. Bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  17. Tamam eğlenebilirsin ve eğlenirken burayı ihmal edebilirsin kısa bir süre.. İzin seviyorum:)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Handan , tatil güzel geçmiştir umarım...

    YanıtlaSil
  19. Hani 21 inde dönecektin :(((

    YanıtlaSil