Günaydın

Haziran 24, 2006

B-Ayıcıklarım beni çok özlemişlerdir anne , eve dönünce onlara anlatacağım tatili.

M-Ben de ayıcıklarım ve eeme anlatacağım.

C-Hamağım beni çok özlemiştir hayatım :)

H- Ütü ile çamaşır makinası da benim yolumu gözlüyordur tabi. Süpürge, bulaşık makinası, ocak da cabası, ne çok özleyenim var.

Eve oryantasyon aşamasındayım, gelicem :)Gerçi sağolsun Beriş , geldiğimizin akşamı bizi bir güzel sofra ile ağırlayıp peşinden mutfakta dağlar gibi tencere yıkatarak ( Yapsa bi çorba ile makarna olmazdı sanki, o kadar kap kirletecek ne vardı, tı tı tı) hızlandırılmış bir oryantasyona soktu beni , fazla zorlanmıyorum şimdi.

Bakalım kim önce fark edecek döndüğümü :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Hoşgeldin Handan :)
    Tatil sonrası birkaç gün kötü oluyor ama sonra alışılıyor , kolay gelsin sana...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Handan
    Yazılarını özlemiştim.
    Hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  3. ay gelmişsiiinn:)))Hoş geldiiinn...Ah be Handan dönülür mü tatilden hiç? Aaaah ah...Sen tatili yapıp geldin ben daha işlerimi bitiremedim ayol:((

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin Handan
    Güzel fotoğraflar çekmişsindir mutlaka...
    Nilüfer

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin ...Oğluşumdan zaman kalırsa sana bir mail atacağım...
    Tiffy

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldiin:) o/ bende mansiyon ödülü istiyorum:P

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin Handan... Yokluğun sahiciydi, umarım dinlenmiş, yenilenmişsindir. Az bir soluklan da hadi anlat bize, nerelerde, ne hallerdeydin? Hani derler ya, yediğin içtiğin senin olsun.. öylesinden işte! Selam ve sevgi ile..

    YanıtlaSil
  8. Hoşbulduk Firefly, alıştım alıştım :)

    Teşekkür ederim Ayda.

    Senin işlerin zaten bitecek gibi değil Katre :)

    Fotoğrafsız olmaz tabi Nilüfer, küçük bir teknik problem yaşıyoruz yakında koyacağım onları buraya.

    Hoşbuldum Tiffy :)

    Merhaba Uskumru, mansiyon senin :)

    YanıtlaSil