Ah Ah...

Haziran 03, 2006

Gitti gitti....

Ühü ühü ühü...

Bir senedir ne uğraşlarla uzattığım caanım saçlarım yine gitti. Yok, şöyle upuzuuuun saçlı birisi olamayacağım hiç ben :(

Neyse en azından kumral oldum, turuncu değil artık. Ona da şükür :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Üzülme Handan zaten bu sıcak havalarda uzun saçla dolaşmak rahatsız ediyor insanı.Kökleri sende uzar elbet.Bende uzatmaya çalışıyorum ama ne kadar dayanacağım bilemiyorum.Kısa saç en güzeli, boşver üzülmeye değmez....
    Nilüfer

    YanıtlaSil
  2. Sen her halinle güzelsin, gibi bir klasik erkek cümlesi kuruyorum.. İdare ediver..

    YanıtlaSil
  3. Canım Handan ablam,uzun saça na hacet?
    Senin gülüşün yeter :)

    YanıtlaSil
  4. günaydın handan iyi pazarlar:)

    YanıtlaSil
  5. nasıl olsa kökleri sende yine uzar derler hiç sevmem bu lafı çok seyrek kestirsem de saçlarımı hep içim acır....neyse ki şimdi eskisi gibi up uzunlarda ben de rahatım....turuncu saçalrını merak ettim şimdii...en sevdiğim renkşr trucnu ama saçta nasıl durur acaba :))

    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  6. best regards, nice info cream eczema

    YanıtlaSil