Nostaljik Pazartesi

Aralık 09, 2019

6 sene önce de bu zamanlar yine aynı işlerle uğraşıyormuşuz. 

6 Aralık 2013 Cuma

Bizim Masanın Halleri

Aslında bu fotoğrafta üç çay, bir salep,dört kek, baharatlı mısır, leblebi falan olması gerekiyordu ama benim arkamı dönmemle bu hale gelmiş:-)


Kartlarımız hazır. Yarın da arkalarını yazdıktan sonra pazartesi günü postalanacaklar..


Şimdi gelelim işin diğer boyutuna. Sevgili erkeklerimin hepsi kendi köşesine çekildi bile, bu masa da benim ellerimden öpüyor tabi!


Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. kartlaşalım mıııı bana adres verdin mi adres değişelim mi :)

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum yaptıklarına, ne güzel kart almak, göndermek <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pullu olacak bir de Ecehan. O pulu bulacağım diye aranıp duruyorum ptt ptt :)

      Sil
  3. Kartlar çok orjinal, handmade olunca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Tosbağa Günlüğü, nev i şahsına münhasır hartlarımız :D

      Sil
  4. Erkeklerini fena halde rahata alıştırmışsın anlaşılan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla alıştırmamak için öyle çok uğraştım ki Tyrha, bizimkiler inatçı çıktılar :/

      Sil
  5. ha haa tatlişmiş her zaman işte ev :)

    YanıtlaSil
  6. Benimde kartlaştığım blogger arkadaşım var ki:)

    YanıtlaSil