Klasikleşmiş Gözü Dönmüş Kitap Kurtları Fotoğrafımız

Kasım 17, 2018

Bir senedir hemen hiç kitap almadığımız göz önüne alınırsa bence yine de fazla abartmamışız.

Ama tabi benim kitap listemin yarısından çoğu duruyor. Kimini bulamadım, kimini aramadım,  kimisini de internette daha ucuz olduğundan bıraktım.


Hangisinden başlasak ki şimdiiii :)


Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Fuar baya mümbit geçmiş Handan. İyi okumalar hepinize 👌🤚

    YanıtlaSil
  2. Bir giriş kitabı var orda. Ondan başlayın:)))

    YanıtlaSil
  3. Saramago nun Körlük kitabını okumuşsanız Görmekle başlayın. Nerudanın Postacisı duruyor arkalarda. Merak ettiğim bir kitap, okuyunca yorumunuzu okumak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Körlük kitabını internetten sipariş etmiştim, bunu da oradan dayanamayıp aldım :D Okudukça yorumlarım gelecek :)

      Sil
  4. Dur şimdi! koş bana doğru sihirli adımlarınla.
    Sonra yine okursun
    Etkinlik başladı ya hu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm, ayağımı sürüyerek geliyorum Tülin :)

      Sil
  5. Fuarlari gezmek inanilmaz keyifli olsa da internet gercekten daha ucuz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer kendi kitap listemden çok güzel indirim yapan standlara baktım Derya.

      Sil
  6. Of of of neler varmış burada 😳😳😳

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz gözümüzün döndüğü doğrudur Tigris :)

      Sil
  7. Bir senedir kitap almıyorsanız gene az almışsın derim :-)

    Kitapları çok seçemedim. Görmek'i gördüm orada. Eğer okumadıysan önce Körlük'ü okumalısın. Kitap Ağacı Adana grubumuzla aralıkla Körlük'ü okuyacağız. Herkes çok övmüş, çok merak ediyorum ben de.

    Hepsini keyifli günlerde oku canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Körlük'ü internetten sipariş ettim, Görmek'i görünce dayanamayıp onu da aldım Şule. Evet bir sene için bence de az bile. Annemden de bol bol kitap otlandığım için bu sene dayanabildim almadan :D

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Evde imza günü mü yapıyorsunuz:)) Ne çok kitap almışsınız, keyifli okumalarınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha evet öyle yapıyoruz her sene Mehmet :) Bir senedir kitap almamıştık, fuarda biraz kendimizden geçmiş olabiliriz :)

      Sil