Artık Saçımı Süpürge Etmeme Gerek Kalmadı :)

Mart 08, 2013

Can elinde kadınlar günü hediyemle geldi.


 Epeydir göz kesmekteydim kendisine. Aslında çok fonksiyonlu , daha akıllı modelleri var ama ben en basitini istedim. ( Evlenirken son model olsun diye almış olduğum 100  programlı surekli kafasını yiyen bulaşık makinamdan sonra akıllandım artık.)


Bir şarj olsun, yanımdan hiç ayırmayacağım onu:) 

Bir de isim bulmalı.

Saçaklı ile Püskül arasında kararsız kaldım. Bilgiç Asimo2 olsun dedi.

Fikirlere açığım anacım :)

Güle güle kullanayım diyeceğim ama onun özgür iradesi var kullandırmaz kendini :)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. ben de istiyorum , kadınlar günü olmasına gerek yok bilahare senden bilgilerini alayım
    any:)

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde kullan handanım...

    YanıtlaSil
  3. Gülle gülle kullanda canim ,ne oldunu anlayamadim,merakta ettim

    YanıtlaSil
  4. Bir deneyeyim, işe yarıyor mu söylerim Any :)

    Bu bir mini robot süpürge Günlükçü Bayan :)

    Sağol Öziicim:)

    Valla ne kadar işe yarayacak bilmiyorum ama bu bir süpürge Seher, kendi kendine dolaşıp süpürüyor.

    Ismini Böcek koyduk bu arada, ona çok uydu:)

    YanıtlaSil
  5. Aa, bunu gecen gün biyerlerde okumustum ve cok ilginc bulmustum. Ne hos! Güle güle kullan Handan'cim. Böcek ismi gercekten cok uymus:)

    YanıtlaSil
  6. Yerde dolaşıp dururken tam bir böcek Ayşecim :) Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil