Korkma Gel Gellll

Ekim 23, 2023


Bu sene yerimizi mi yadırgadık nedir kimse pek fotoğraf çekmemiş. 



Neyse ki süslemeleri yaparken bir iki fotoğraf çekmişim de hatıra kaldı.



Geleneksel mumya sosis , mezarlık püre ve cadı süpürgesine bu sene parmaklar da kattım. 



Şu el izlerini yarın çıkartacağım inşallah, artık elim değmişken dolabı döküp temizlerim herhalde .


Kapıyı gören bi ne oluyor burada bakışı atıyor. Alışırlar elbet :)










Malefiz, Profösör Snape, Harry Potter, Hermione , Ron,  geleneksel bi Capon, arada kaybolmuş maskeli kahraman, popcorn ve zaten korkunç oldukları için oldukları gibi gelen Bilgehan, Can ve Kürşad :D Benim kim olduğumu sabahtan beri instagramda kimse bulamadı:)

Şuraya tıklayıp hazırladığım reelsi izleyebilirsiniz.

Çiğ Köfteler ve Vampirler arasında kıran kıran geçen yarışta, yapbozlar yapıldı, çöpten ipuçları arandı, evin içinde dört dönüldü, eller kullanılmadan tabaktan cipsler yendi, kitap arasından çıkan ipuçları suya atılıp okundu, kavanoz kapakları dizildi falan. Cips yeme yarışmasına kadar Çiğ Köfteler öndeydiler ama o aşamada Vampirler geçtiler. Son saniyede yanlış aynayı açan Çiğ Köfteler burun farkıyla kaybettiler. Son bir şans verdik Vampirlerden madalyonu geri almaları için ama öyle bir saklanmıştı ki Ronnie, bırak Vampirlerin bulmasını biz arandık evde iki saat :D Ceza olarak dans etti Çiğ Köfteler. 


Hoş sonradan bunun pek de ceza olmadığı, ödül gibi bir şeye dönüştüğü ortaya çıktı. Gördüğünüz gibi kıskanan Can da atladı sahneye :D

İşte böyle geçti bir akşam. Onuncu partimiz olmuş. İlk partide bütün çocuklar küçücüklerdi , hatta sevimli canavarlar partisi oldu bu diye gülmüştük. Senede bir akşam kostümler giyip oyunlar oynayıp bambaşka bir havaya büründüğümüz partimizi seviyorum. 

Evet yoruldum biraz evet evi eski haline getirmek için uğraşacağım ama emek harcamadan olmuyor ki güzel şeyler. Sevdiklerimle birlikte keyifle geçen bu akşam için değer. 


Şimdi gidip instagramda ne kostümü giydiğimi açıklayayım . Fotoğraflarda şarkılar var, almayı unutmayın. Çüüüzzz.




Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. İçim açıldı yahu :))) Komşun olmak istiyorum! Arkadaki düz siyah saçlı bayan Morticia Addams mı? Şahane benzetmiş :))) Erkekleri kostümsüzlükten kınıyorum ve sana şu an bir foto atıyorum geç olmasına rağmen:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yan daire boşalırsa ilk sana haber vereceğim :D

      Hahaha, aslında o Severus Snape'ti. Ve çok da benziyordu ama arkada kalmış 😊

      Metehan hariç büyük erkekler diyelim :)

      Sil
  2. Çok güzel anılara vesile olmuş bayıldım dekorasyon da güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Müthiş, çook tatlı hem de 🥰Biz de senin kim olduğunu bulmak için o kadar kafa patlattık, partiye katılmış kadar olduk:)) Hep diyorum, bloglar arası parti ve yarışmalar düzenlesen süper eğleniriz🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de çok eğlendim dün, en son Batman ile kahkahamı tutamaz hake gelmiş olabilirim :D

      Hey gidi eskiden istop oynatıyordum blogda :)

      Sil
  4. Devamlı iyi eğlenceleriniz olsun.

    YanıtlaSil
  5. Partiyi düzenleyen değil de katılan tarafta olmak işime gelirdi açıkçası. :D

    YanıtlaSil
  6. konsept harika ellerinize sağlık, hepinize maşallah:)

    YanıtlaSil
  7. İlk defa bu kadar özenli hazırlanmış bir parti görüyorum bravo 🎃

    YanıtlaSil
  8. çokkkk güzel olmuşşş, bayıldım. Çok keyifli görünüyor herkes. Eline sağlık. Hele o dolataki el izleri ve ağlar falan çok iyi, senin kostümünü göremedim sadece. O neydi merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kostüm dediğim o üzerimdeki bahçıvan pantolon :) Dur onun videosunu da yükleyeyim buraya :)

      Sil
  9. Ben de kostüm olarak değil, günlük kıyafet sanmıştım giydiğini :)

    YanıtlaSil