Bi Liste Yapmazsam Kaos Hissinden Kurtulamayacağım

Ekim 17, 2023

Cumartesi geleneksel Cadı Partimiz var. Yazdan beri plânlayayım deyip durdum ama hiç plânlamadım, şimdi nasıl yetiştireceğim bakalım.

1. Tabii ki tatil sonrası çamaşırlar yığılmış, öncesinde de ütü yapmadan gitmiştim zaten. Dün hava yağmurluydu iki makina yılayıp evde kurutmak için uğraştım. Bugün güneş var neyse ki bir makina yıkayıp astım bir makina yıkanıyor, bir de sonrasına kaldı . Sanırım bugün çamaşır ütü dışında bir şey yapamayacağım.

2. Yarın da bir şey yapamayacağım. Zira orta okul arkadaşlarımla buluşacağız. Akşam da Metehan'la konsere gidiyoruz. Belki sabah biraz aktivite plânlarım. Mıyım?

3. Perşembe alış veriş günü. Pazara gitmem gerek. Bir de evi parti havasına sokayım. Süsleri çıkartıp işe koyulmalı.

4. Cuma temizlik ile geçer .

5. Cumartesi yemek hazırlıkları .


Gelelim yemekte ne yapayım kısmına. Hımmm. Pratik olsun. 

Spagetti

Kıyma kavurayım yanına

Kuru kafa gibi şekillendirdiğim kısır

Mezarlık patates püresi

Süpürge

Mumya sosis

Salata

Çorba


Şimdilik yeter bu kadar.

Bir de yapacağımız aktivite için vahiy inse tamamdır. 

Du bakalım.

Bu hafta çok işim var çok.



Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Kolay gelsin , resimlerinizi sabırsızlıkla bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Yapılacaklar azalmaya başlamış bile :)

    YanıtlaSil
  3. Ovvvv... Listeyi okurken ben yoruldum efenim yaparken size Allah kolaylık versin diyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yıl Karya ateşlenince bizim parti suya düştü 🤷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki bizimkiler bir gün sonra nezle oldular :D

      Sil