Ee Da Da Naber Millet ?

Ekim 05, 2023

Bir hafta daha bitmek üzere ne zaman perşembe olmuş anlamış değilim.


Bu hafta bir üniversite arkadaşımla buluştum. Kendisi emekli olduktan sonra sâdekârlık dersleri almaya başladı. Harika gümüş takılar yapıyor. Aynı zamanda taşların dünyasına dalmış durumda. Bana taşlardan nefis bir bileklik hazırlamış doğumgünü hediyesi :) Metehan'a iki tane yılanlı yüzük yapmıştı. Şimdi de sarmaşık gibi bileklik istiyoruz dedik. Bakalım ne çıkartacak ortaya. Öyle güzel ki onun atölyesinde olmak. Nefis bir yer.

İki gündür bir Stray Kids şarkısının kareografisinin on beş saniyelik kısmını yapmaya çalışıyorum. Can benimle dalga geçti, hiç benzetememişim diye. Hımf.

Kafama göre dans etmeyi çok severim, kareografileri öğrenmeyi hiç düşünmemişim bu yaşıma kadar. Ve fakat aynı zamanda hem hareket ediyorum hem kafamdaki bütün düşünceler siliniyor hem de figürleri ezberlemeye çalışırken beynimde horuldayan gri hücreciklerimi dürtmüş oluyorum :) Daha ne olsun. 


Şundan bakıp yaptım, bence gayet de benzettim bi kerem :)


Neyse hayatın gerçeklerine dönersek. Cumartesi sabahı misafir gelecek kahvaltıya, yarın evimi temizlemem lâzım.  Ama önce balkondaki çamaşırları toplamalı. Bir sürü de ütü oldu tabi. Metehan da gelip okul da açılınca benim çamaşır hızı bi arttı sanki. 

Bu kadar hayatın gerçeği yeter, gidip sporumu yapıp üzerine harika macera kitabıma dalayım ben :)


Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ne hoş, günlerini dolu dolu geçiriyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür sonbahar geldi ben de kendime geldim :)

      Sil
  2. Ayy cumartesi bende de misafir var. :) Kareografi benzemese ne olur önemli olan sizin yaparken mutlu olmanız. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , yapması çok keyif veriyor. Şimdi de şarkının sonuna göz diktim, bakayım o kısmı becerebilecek miyim :)

      Kolay gelsin sana da :)

      Sil
  3. Handan o değil de acaip genç ve fit gözüküyorsun :)) MAŞALLAH sana!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbahar iyi geldi bana. Bu yeni yemek düzenim de . Daha o kadar zayıf değilim ama teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Maşaallah Handan harika görünüyorsun nazar değmesin. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Biraz kameradan öyle çıkmış ama olsun :D

      Sil
  5. Yaa çok hoşsunuz defalarca izledim dansınızı tebrikler :)) 2009 falandı galiba tvxq'ya takılmıştım ondan sonra epey bir zaman kPop dinledim ama son yıllarda uzaklaştım. Sizin enerjiniz acaba Stray Kids'i bir dinlesem mi dedirtiyor. Selamlar
    Kevser

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ay , bak şurada yazdıydım uzun uzun, bunlar çok tatlılar, izle bence :)

      https://metebilge.blogspot.com/2023/07/anaaa-ben-bu-yastan-sonra-kpop-mu.html

      Teşekkür ederim:)

      Sil
  6. En iyisi sadece maceraya dalmak gerisinin hiç bir önemi yok ama dans güzelmiş bu fikre ısınıyorum yada benim gri hücreleri de dürtmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana çok iyi geliyor dans, bence sen de yap :D

      Sil
  7. Yaa, süpersin! :) Ben 2 kere denesem 3.'ü de üşeniyorum:)
    Kafa dağıttığı kesin ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıyı seviyorsa sıkılmıyor insan , ama sırf dans olsun diye yapınca olmuyor. Ondan sevdiğim grubu seçtim :D

      Sil
  8. Ben de koreografi hiç beceremem kafana göre dans en iyisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hep öyle yaparım ama bu da güzelmiş :)

      Sil