Elli Üç

Ekim 12, 2023

Bu sabah daha gün aydınlanmadan odadan çıkıp sahile yürüdük yarım saat. 



Geçen gün denizde akşam olduğunda baktım güneş tam karadan batıyor, gün doğumu denizden olacak o zaman diye düşünmüştüm. Haklıymışım.

Sahile vardığımızda gökyüzü hafiften pembeleşmeye başlamıştı , az sonra da güneş suyun içinden yükselmeye başladı.

Bundan güzel bir doğumgünü başlangıcı düşünebiliyor musunuz ?

Ardından kendimi denize attım. Hava serinken deniz sıcacıktı. Sarıp sarmaladı beni. Denizin içinde kendimi dünyayla bütünleşmiş gibi hissediyorum, öyle güzel bir duygu ki. 



Geçen sene benim için biraz sıkıntılıydı. Depresyon canıma okudu diyerek özetleyebiliriz :D 

Ama harika şarkılar , şarkıcılar , gruplar keşfettim, beni şarkılar ayakta tuttular. 

Bir ara rejimden de spordan da nefret eder hale geldim, güzel bir kitap çıktı önüme. Onu okuyup kendimi yoldan çıkarttım :D Kilolar alıp başını gidip de geceleri ağrıdan uyuyamayıp , gündüzleri yollarda yürüyememeye başlayınca ideal bir orta yol keşfettim. Şimdilik güzel gidiyor. 

Uzun bir aradan sonra film festivalinden biletler aldım. 

Ama en çok da konserlere dadandım. Coniciğim geldi sağ olsun :D Dimash 'ın preformansı inanılmazdı. Manowar 'la beşinci kere buluştum, Manga ile ikinci kere, Lindsay Stirling ile tanıştım, Alphaville senfonik olarak başka güzelmiş, Viyana 'yı da gördük sayesinde ( Geçen hafta İstanbul'a gelmeleri de ayrı bir komedi oldu gerçi :D) 

Dişlerimi yaptırdım, doktor kontrollerine girdim, bu beni uzunca bir süre idare etsin dedim :D

İşte böyle geçti bir yıl.

Sabah hazırladığım reelse şarkı ararken şuna rastladım, bence yeni bir başlangıç için harika denk düştü.



Bu sene önümde yeni bir yol açılmayacak, biliyorum ama içinde yürüdüğüm yolun tadını daha çok çıkartıp daha farkına varıp da yürümek istiyorum. Yirmili yaşlarıma dönmem imkânsız ama o yaşların heyecanı, merakı ve enerjisi beni sarıp sarmalasın istiyorum. Yeni yerler göreyim, yeni şeyler öğreneyim, yeni tadlar alayım. Bu arada içime yolculuk yapayım, kendimi bulayım istiyorum. Her sabah yüreğimde bir istekle uyanıp her akşam huzurla yatayım , sevdiklerime sarılayım, uzun sohbetlerle mutluluk duyayım. Bol kahkahalı, müzikli, danslı cıvıl cıvıl yaşayayım istiyorum. Yüreğimin sesini duyup anlayayım, kimi zaman çekip gideyim kimi zaman durup bakınayım, dünya üzerindeki zamanımı doya doya geçireyim istiyorum. 

O zaman, perdeeee..

İyi ki doğdum.






Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. O kadar güzel ki yeni yaşına dair dileklerin... Hepsi gerçek olsun! Yeni yaşın kutlu, mutlu, heyecanlı, tam istediğin gibi olsun!

    YanıtlaSil
  2. Güzelliklerle gelen bir yeni yaş olsun, çoook mutlu etsin:) Öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sezer, ben de öptüm seni :)

      Sil
  3. Ne güzel bir karşılama cidden.
    Bugün Seksenler dizisinin bir bölümüne denk geldim. Orda çocuğu bir günlüğüne babaannesi bakıyor, anne baba baş başa ve vakit geçiriyordu. Düşündüm o an, biz bunu hiç yapmadık. Hatta kendi kendime tek bir şey yapmadım. Yani bir yere gitmedim. Tamam şimdi okullu ikiside ama aynı şey değil bence.
    Lafı ben buraya niye getirdim ki, yazarken unuttum.
    Sanırım o güzel karşılamayı kıskandım.
    Doğum günün kutlu ve mutlu olsun.
    Ailenle birlikte nice güzel yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım o güzel karşılamada yanımdaki Can diye düşündün, yok canım, görümcemle gittik denize. Sabahın altısında benimle kalkıp oraya gidecek kadar deli bir tek o vardı :D

      Zararın neresinden dönülse kârdır, arada baş başa vakit ayarlayın kendinize bence :)

      Teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen güzel tamamlanan bir eski yıl ve ardından gün doğumuyla başlayan , güzelliklerle devam eden yeni bir yaş. Ne büyük mutluluk.
    Ancak bir cümleyi okurken duraksadığımı fark ettim. İçimden Handan mı, depresyon mu ? dediğimi hatırlıyorum. Hayatı dolu dolu yaşamak bu olsa gerek.
    Daha nice güzel günlere, yıllara sevdiklerinle birlikte sağlıkla, mutlulukla, huzurla, BİR'ce...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Premenopoz çarptı beni bu yaz Makbule Hanım, aşırı sıcaklarla birlikte çok daha etkili oldu. Bir şekilde atlattım çok şükür ama , zordu.

      Teşekkür ederim, hep birlikte olalım :)

      Sil
  5. İnişli çıkışlı, dolu dolu bir yıl olmuş. Kendimize en iyi gelen şey yine kendimiziz; düşüncelerimiz, yaptıklarımız. Ve tabi ki güzel bir aileye sahip olmak da hayatı kolaylaştırıyor bence.
    Mutlu yıllara Handancım, enerjinin tavan yaptığı, az hüzünlü çok umutlu, mutluluk dolu bir yıl geçirmeni dilerim. Doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu Şenay, sırunlar gerçekte olmayıp da beyinde olunca insan cdden zorlanıyormuş, Allah kimseye yaşatmasın.

      Kocaman bir amiin. Teşekkür ederim:)

      Sil
  6. Güzel bir yaş dilerim. Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  7. Doğum günün kutlu olsun güzel gülüşlü Handan. Hülya

    YanıtlaSil
  8. İyi ki doğduuuuuunnnn..... :) İçimden Nil'in söylediği hibi melodik söyledim öyle okumak lazım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam öyle okudum :) Teşekkür ederim:)

      Sil
  9. Nice yıllara canım ben de 27sinde 53 oldum 🤦. Sen de akrep burcu muydun 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da nice mutlu yıllar Derya. Hayır ben teraziyim :)

      Sil
    2. Aa oğlum Ada da terazi. Çok iyi anlaşıyoruz onunla da ☺️

      Sil