Sanırım Hafiften İyileşmeye Başladım

Mayıs 21, 2023

On gündür öldürmeyen ama hafiften süründüren bir kırgınlığım var. Vitaminlerle ayakta duruyormuşum . İki gündür almayınca vitamini anladım. Neyse bu sabah hafiften divildiyorum. Yarına toparlanmış olurum herhal. Olmasam da vitaminlere dönüş yapacağım . 

Bu sabah ilk defa ekmek yiyesim gelmedi. Kendime tost yapmak yerine yumurta haşlıyorum. S*ktir Et Diyeti son hızıyla devam ediyor. 84 kiloyum. Yine etli butlu teyzelere döndüm. Horluyorum. Spor da yapamadım düzenli ne zamandır. Ama sanki doyma hissime ulaştım gibi. Saate kaloriye bakmadan acıktığımda yiyorum. Doyuyorum. Sonrasında sürekli ne yesem diye dolanmıyorum ortalıklarda. Sadece istediklerimi yiyorum. Restoranların menülerinde ne çok seçenek varmış meğer :D İstediklerimi yediğim için de bir eksiklik duygusu olmuyor. 

Yalnız kendimi çok saldım. Spor kısmına odaklanmalıyım. Sevdiğim bişey bulmam lâzım. Dans videoları izleyip figür mü öğrenmeye çalışsam acaba diyorum. Keşke yakınlarda yüzecek bir yer olaydı. Aslında Belediyenin yüzme havuzu var ama her ay randevu almaya çalışma stresi sinir bozucu.

Halsizlikten temizlik felan da yapmayınca günlerim uzandığım yerden kitap okumaya çalış, saçma sapan telefon oyunu oyna ve kısa video izleye dönüştü. 

Karar veremiyorum. Hayatım düzene oturmuş mu demeliyim, yoksa hayatımı boşa harcıyorum hissini mi gerçekçi bulmalıyım. Yazı yazasım var . Ama başlayamıyorum. Yazacaklarımın çok sığ olmasından mı korkuyorum, ipin ucu kaçar diye mi çekiniyorum bilmem.

Udumun sapı kırılmış. Neyse sadece ucu yerinden kopmuş. Kılıfının içinde teller meller karışmış hissedince sap parçalandı zannetmiştim. Yaptırsam da elime alsam .

Sitede kentsel dönüşüm konuşmaları başladı. Ağlamak istiyorum sayın seyirciler. Kimse düşünmüyor diye mutluyduk. Deprem olunca gıpraşmaya başlamışlar. Mütaahhide verilen eski evin halini görünce burası da neye benzer bilmiyorum. Evet ev değeri artar ama ben balkonumun manzarasını nereden bulurum bir daha. Ev aramak, taşınmak felan da cabası. Ay daha şimdiden içim şişti. Umarım işler yavaş ilerler . 

Yumurtalar haşlanmıştır, gidip sağlıklı kahvaltımı yapayım. Tost yemekten hiç sıkılmam zannediyordum. Vay be..

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Geçmiş olsun arkadaşım. Tam yerleşmişken düzenin tekrar bozulması kötü ama hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem. Hiç sorma, yine bir belirsizlik yine bir bekleyiş halleri.

      Sil
  2. Aman sal gitsin, neresinden toplasak öbür yanından fırtlıyor bu sıra.... Sal gitsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yapıyorum ne zamandır. Elbet bir ara kendime gelirim.

      Sil
  3. geçmiş olsun, azcık vurdumduymaz ol sen :)

    YanıtlaSil
  4. Bazen oluyor öyle bosvermişlok. Sonra geçiyor. Sonra tekrar oluyor. Hayat böyle bir şey galiba. Çok da şey etmemek mi lazım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da şeetmemek lâzım Tosbağa Günlüğü :)

      Sil
  5. Bende sürekli açım tartı her gün gram gram artıyor boğazımı tutmak için çabalıyorum güya yazın iştahım kapanırdı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz çabalamayı bıraktım. Otuz yılım rejimle geçti, bi daral geldi :D

      Sil
  6. Ay inşaallah gecikir Handan bu ne böyle daha yeni yerleştiniz. Kilo sorununu dert etmeyelim olduğu kadar artık salalım gitsin. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saldım valla Hülya, bir ara kendimi hazır hissedersem bakarım belki .

      Sil
  7. Geçmiş olsun.
    Bende bu ara 5 yada 10 dk yapıyorum bir kaç hareket.
    Maksat kiloyu korumak. :))
    Offf. Taşınmak mı... Stres cidden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hareketi arttırmak lâzım da zorlama olmayan sevdiğim birşeyler olsun istiyorum. Dans videoları var youtube da belki onlara bakarım :)

      Sil