Bi Çekiliş Vardı, Noldu O İş ?

Mayıs 18, 2023

Valla on sekiz kişi olursa çekiliş yapıcam demiştim, on sekiz kişi olmadı. (Sekiz bile olmadı sanırım ) . Gerçi istediğiniz zaman istediğiniz şehirdeki bir konser dediğim halde niye uzaktakiler ben katılamam dediler o kısmı da çözemedim. zaman ve yer önemli değildi ki . 

Neyse Metehan 'a sordum, iptal mi edeyim çekilişi yapayım mı diye . Yap anne dedi.

Pek minik bir çekiliş oldu ama olsun.

Sevgili Makbule Abalı kazandı çekilişi. Biletini online ileteceğim. İyi eğlenceler :)

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Tebrikler Makbule Hanım, size de tebrikler şirin anne oğul :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok teşekkür ederim. Sevgili Şule Uzundere'nin bir kitap çekilişinde de kazanmıştım. Zor bir yılın güzel getirileri.

      Sil
  2. Hayat sürprizlerle dolu gerçekten. Beklemediğiniz bir anda , hiç ummadığınız bir zamanda güzel bir haber dünyanızı aydınlatıyor. Sabahın ilk Günaydın'ıyla birlikte geldi haber: "Makbule Hanım, günaydın. Bloğumun çekilişini siz kazandınız. Candan Erçetin konserine bilet alacağım... " Şaşırdım, mutlu oldum tabii. Hemen yanıt yazdım: "Ah canım. Sadece bu sabahın değil, günün, haftanın, ayın, yılın en büyük sürprizi benim için. Hayatın sonbaharında yeni baharların müjdecisi gibi... "

    Oysa çekilişlerde "ya çıkarsa" deme şansım bile yoktur. Bu kez demiştim ama katılımcı sayısının azlığı da şansımı yükseltti sanırım.
    İnce düşüncene çok teşekkür ediyorum. Katkısından ötürü sevgili Metehan'a da selâm ve sevgilerimi iletiyorum.
    Sağlıkla güzel, mutlu yarınlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutlu oldum :) Evet kazanma şansı yüksekti ama diğerleri kazanamadı :) Ben random numaraya basarken en çok kimin ruhunun ihtiyacı varsa ona çıkmasını dilemiştim.

      Eşinizle birlikte gidip keyifle izleyin konseri :)

      Sil
    2. "Müzik ruhun gıdasıdır." deyişi ne kadar doğru. Sanata ve gerçek sanatçılara saygıyla.

      Sil
  3. Ooo tebrikler!
    Bence kıyamadı kimse sana şu ekonomik girdapta ;)

    YanıtlaSil
  4. candan şeker yaaa, leventte köpeği ile gezer hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah hasta olmasam yarınki konserine bilet alacaktım kendime

      Sil
  5. Bizim buralarda konser olmuyor ki. Yada ben bilmiyorum:)))
    Ondan.
    Hemde gidemem ki çocuklardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklardan biri üç biri altı yaşındayken babalarına bırakıp İzmir'den İstanbul'a konsere gitmiştim bir günlüğüne. İste yeter :) (Can da elbette canım ben bakarım çocuklara sen git demediydi tabi )

      Sil
  6. Tebrikler iyi eğlenceler 🙂

    YanıtlaSil