Fabrika Ayarlarına Dönmeye Başladım Neyse

Mayıs 26, 2023

Evet hormonlarım kendime gelmeye başladı. Bir iki güne fabrika ayarlarıma dönerim. Çok şükür bu ayı da atlattık anacım.

Hadi size annemle gittiğimiz sergiden bahsedeyim. Şişli'deki diş hekiminden dönerken Kalyon Kültür'ün önünden geçiyorduk, Kuytu diye sergi görünce haydi gezelim dedim.

Çok tatlı bir rehber eşliğinde kırk dakika kadar sanırım sürdü gezmemiz.

Yolunuz düşerse siz de girin bence. Ücretsiz öyle güzel sergiler oluyor ki koşuşturma aralarında girip gezmek insana çok iyi geliyor.

Ben bu sergiyi gezerken öyle çok blog arkadaşımın kulağını çınlattım ki :)















Evet , şarkı gizli fotoğraflarda. Bakın bakalım size ne çıkacak ;)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. :)) Bil bakalım hangi fotoğrafa tıkladım

    YanıtlaSil
  2. Tabi ki daha diğer fotolara bile bakmadan ilk fotoya tıkladım çünkü içinde şarkı olduğuna emindim :) Sayende uzaktan da olsa bir çok sergi gezdim. İyi ki gezip bizimle de paylaşıyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, iyi yapmışsın ;)

      Mahallemizde varmış bir sergi, pek yakında ona gitmeyi düşünüyorum bakalım :)

      Sil
  3. I came to love you 😍 Sevda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikiş makinasını görür görmez kimi andığım belli di mi :D

      Sil