Hadi Barış Manço Şarkı Falı Yapayım

Mayıs 23, 2023

Seneler sonra geçen ay Ankara'dan grlen yeğenimiz de isteyince Barış Manço'nun evine gittik. Ne zamandır istiyordum ama eve yakın olunca sıra hiç gelmez bilirsiniz. 

O zaman hadi sizi de gezdireyim azıcık.

İstediğiniz fotoğrafa tıklayıp şarkınızı almayı da unutmayın.


















Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Hepsini tıklayayım ben o zaman ama ilk tercihim domates biber patlıcan oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Domates Biber Patlıcan ve Arkadaşım Eşek bariz gözüküyor tabi :D

      Önce bu kadar fotoğrafa şarkı bulabilecek miyim dedim , sonra ekleyemediğim şarkı bile kaldı Manxcat:) Bence de hepsini dinlemek lâzım.

      Sil
  2. can bedenden çıkmayıncaaa :) barış manço favlarım ise bal böceği ve dönence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangisini dinlesem, aa bunu da çok seviyordum dedim :D

      Sil
  3. Biz de tam bu haftasonu youtube üzerinde Doğukan ve Batıkan Manço'nun Barış Manço Müzesini gezdirdikleri bir video izlemiştik. Çocukluk anılarıyla öyle güzel harmanladılar ki o gezintiyi, İstanbul'a gelirsem ilk işlerimden biri de orayı gezmek olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne tesadüf. Ben de bakayım o videoya .

      Sil
  4. Zehra çıktı. Pek bilinmeyen ama benim sevdiğim şarkısı :-)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş. İstanbul a gelecek olursam gitmek isterim 🙂

    YanıtlaSil