Tatil

Eylül 02, 2022

Pandeminin bize kazandırdığı en güzel şey karavan olabilir. Elli yaşımızdan sonra kamp keyfini öğrendik, bambaşka bir dünyaya adım attık .

Benim gibi doğa aşığı biri için sabah kapıyı açıp sessiz bir sabaha adım atmak öyle güzel ki. Dalgaların sesi, kuşlar,gökyüzünün pembeliği.  Gece ateşin karşısında yıldızların altında oturmak da .

Daha güzel bir ortam düşünemiyorum.

Evet evden çıkıp otele gelmek gibi kolay değil. Evde bir sürü hazırlık yapmak, sonra onları on postada karavana taşıma gerekiyor. Sular, içecekler alınmalı, buzdolabına mümkün olduğunca çok şey sığdırılmalı, tuvalet boşaltılmalı . 

Gelgelelim, her şey bitip de oturunca alınan keyif uğruna, o minicik mutfağın minyatür lavabosunda bulaşık yıkamak bile insanı kampa gelmekten engellemiyor. 







Tatil fotoğrafları bitmez. Şimdilik ilk sabahta kalalım, şarkınızı almayı unutmayın :)

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. eveet bencesi de karavan ile hayatın değişti senin ne güzel olduuu :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar huzur kokuyor (: Temiz hava ve deniz gibisi yok :)


    YanıtlaSil
  3. güzel tatiller, şansa Muse - Uprising çıktı.

    YanıtlaSil
  4. Vallahi Handancığım karavanı senin yazılarından görüp de sevmek en güzeli :))) Harika gerçekten, keyfini çıkartın iyi tatiller!

    YanıtlaSil
  5. Happy face 'e ihtiyacım varmış sanırım. Çok keyifli görünüyor. Daim olsun :-)

    YanıtlaSil
  6. Huzurunuz daim olsun burdan bile belli oluyor. Hulya

    YanıtlaSil
  7. Eşimle sürekli karavan videoları izliyoruz son üç yıldır; başlarda ben ilgisizdim ama şimdi ben de heveslendim, bilmiyorum sonu ne olur :)

    Bu arada Sözlerin Ağırlığı bitince yorum beklerim, bende bir yıldır bekliyor, güzel dersen öne çekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok izledim o videoları :) Kiralayıp deneyin bence:)

      Sözlerin Ağırlığı çok güzel başladı. Gözlerimi manzaradan çekebilseydim biterdi de ama eve sakladım. Tadını çıkartarak okumalık.

      Sil
  8. Çok keyifli görünüyor, karavan ile tatil. Hiç deneyimlemedim, umarım bir gün deneyimlerim. Aldım şarkımı Bryan Adams o sole mio. Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pandemiden önce bir tatilimizde kiralayalım hayalleri kuruyordum Persephone, pandemide Can da boş olunca şimdi almayacağız da ne zaman alacağız dedim. Her baktığımda iyi ki almışız diyorum şimdi. Umarım sen de deneyimlersin :)

      Sil
  9. Şarkımı aldım da fotoğraflara doyamadım ama. :)

    YanıtlaSil
  10. Kamp dünyanın en keyifli rezilliklerinden... Hiç karavan kampı yapmadım, hep çadır, sırt çantası yürü babam yürü.. Bir gün onu da tadarım umarım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de en keyifli rezilliklerden Rüzgâr :) Karavanı da tadarsın , onun da tadı başka :)

      Sil
  11. Happy Face şarkısıyla modumu yükselttim :-)

    YanıtlaSil