Bizim Can'ın Fikir Değiştirme Hızı Diyeceğim Ama Ortafa Bir Fikir Oluşmadan Değişiyor Artık : D

Eylül 13, 2022

Bir el arabası almayı düşünüyor musun, gelen şeyleri onunla taşırdık dedim. Yok canım ne el arabası alacağım diye cevapladı. On beş saniye ( Vallahi yirmi saniye sürmrdi ) sonra katlanır bir el arabası görmüş ondan bahsediyor. E hani almayı düşünmüyorduk ? Bana bu cümleyi söylerken ne ara açıp da baktın el arabalarına be mübarek : D

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. :) Hihihiih, erkekler ve kararlılık seviyeleri gerçekten çok komik.

    YanıtlaSil
  2. Kararsız insanlar beni çok yoruyor. Çevremde görünce sinir olurdum, şimdi kocamda sinir olduğum davranışın beteri var. Bununla sınanıyorum :-) Özellikler bir yere gitmek ölüm gibi. Gidip gitmeyeceğimiz bile beş kere değişiyor, sonra saati, nereye gideceğimiz, kiminle gideceğimiz, orada ne kadar kalacağımız, neler yapacağımız ve ne zaman döneceğimiz gibi konuları tartışmaya başlıyoruz. Ben bir yerde dayanamayıp kocamı evde bırakıyorum ve tek gidiyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tanıdık geldi ama ben bırakıp gitsem o da sorun oluyor : D

      Sil