Geçen Hafta

Ağustos 31, 2022

Bol misafir ağırlayarak geçti :)

Bilgehan'ın arkadaşları geldi . Aynı gün Can'ın da kardeşleri gelince gece bizim salon koğuş gibiydi :D

Gençleri evde bırakıp bir ara kendimizi dışarı attık .

Ertesi sabah kahvaltıda bir abi bir abla bir yeğen bir arkadaş iki oğluş ve anne baba vardı :D

Diğer kardeşin de yanına gidince, dördünü bir arada çekmemek olmazdı tabi.

O arada kütüphanelerinde bulduğum bir kitabı da bitirdim :)

Tam gitmeden önceki gün Günsu karavanı görebildi. Evden daha serindi içi.

Şu anda gidip çanta hazırlamam gerekiyor.

Onun kargosu geldi mi, bunun dersleri ne durumda, otele gidip malak gibi yatsak mı , yollara düşüp yeni yerler görsek mi sorularıyla boğuşarak geçti zaman diyeceğim ama ona bile vaktimiz yoktu. Sonunda Can' ın bir haftalık yaz iznine ulaştık. Kiracımız sorularımızı tek kelimelik " Yok" cevabıyla geçiştirip telefonlarımıza cevap vermediğinden hâlâ gitmeye niyeti olmadığını anlayıp, izinde taşınırız hayalini bir kenara bıraktık. Sanırım bizim maddi durumumuz onlardan iyi olduğu için kul hakkı yediklerini düşünmüyorlar. Neyse. Allah' a havale ettim onları. Vardır bir hayır elbet bunda da.

Malak gibi yatmaktan vazgeçtik. Zira yatarken insan düşünüp düşünüp sinirlenebilir. Hem Sincap bizi özlemiştir. Bu sene çok az birlikte olabildik.

Umarım tatilimiz güzel geçer. Ondan sonra Metehan'ın işlerinin peşinden koşacağız.

İşte böyle.

Fotoğraflara üçüncü saniyesinde kapatmadan dayanabildiğim 2022 yaz hitlerini ekledim : D Yahu yaz hitleri neden hep böyle oluyor?

1. Keyifli tatiller dilerim… yalın’dan tatlıyla balla çıktı bahtıma:) Sevgiler…

1. Teşekkürler :) Tatlıyla ballı olsun her şey :)

2. İyi tatiller güzel geçsin inşallah. Tarkan Geççek dedi. Hülya

3. :) Bana Post Malone çıktı. Keyifli tatiller olsun, dönüşte tatil fotolarıyla bizi de şenlendirirsiniz diye umuyorum.

4. Tarkan'ın dediği gibi "Geçcek, Geçcek! Elbet bu da Geçcek!" demek istiyorum evle ilgili.

İyi tatiller, bol keyifler :)

5. ooo nerede olacaksınız çok merak ettim şimdiden. bizim tatiller ne yazık ki inşaat işlerinden ve kayınvalidemlerin hastalıkları yüzünden bitti gitti ne yazık ki. ne yapalım sağlık olsun. sizede şimdiden iyi tatiller!

1. Gökçeada ' ya geldik Buket. Kalmayı düşündüğümüz kamp yeri çok kalabalık grldi gözümüze, adanın en batısında sahile geldik. Kumların üzerine kurulduk. Etrafta tuvalet, duş olan tesisler de var. Güzel gözüküyor. Geçmiş olsun kayınvalidene. Haftasonları kaçamakları yapabilirsiniz umarım, onlar da çok iyi geliyor.

6. şipal necatigil ney anı kitabımı :)

7. Yaz şarkılarını seviyorum ben. Sözlerini dikkat ederek dinlemeyeceksin, cıstak cıstak dans edeceksin :-)

8. Bu yazını okurken eyvah alt kattaki kavga çıkarmıştır dedim 🤣🤣🤣

1. Hahaha, oğlanlar oynarken evden çıktık. Çıkarken de tembihledik kapıyı kimseye açmayın, alttakiler bağrınırsa umursamayın diye :D Bağrınsalar da duymazlardı zaten ya :)

9. Benim yorum gene spama düşmüş, görünmüyor :-(

1. Sürekli spam kontrol etmek gerekiyor artık.

10. off kalabalık sofraları çok severim, seninle de bir kahve içmek isterim çay da olur :D