Gazoz Peşinde

Eylül 21, 2022

Tee baharda bana gezme tozma gidecek yer fikri verir misiniz dediğimde Ceren söylemişti Yeldeğirmeni Gazozcusu'nu.

Bilgehan sever değişik gazozları denemeyi ( Metehan gazlı içeceklere hiç bulaşmadı icetea ci o :) , bir gün gidelim dedik.  Hahaha bütün yaz evde piştikten sonra geçen hafta buz gibi havada akşam çıkıp dondurmacıya gitmemiz gibi gazozcuya da kışın gitmeyelim bari diye düşünüyordum ki ana oğul başbaşa kalıp işimiz de olmayınca bugün yola koyulduk.


Yeldeğirmeni bize yürüyerek yarım saat falan. İstanbul için inanılmaz yakın bir mesafe.


Benim gençliğimde pek köhne ve terk edilmiş arka sokaklarına girmek istemezdik ama şimdi cıvıl cıvıl. Hem hâlâ mahalle hem de kafeleriyle, murallarıyla gidip fotoğraf çekmelik .


Haritada bir yerde gözüküyordu gazozcu instagramda başka adreste.  İki adresi de bulamadık. Bilmiyorum biz mi beceremedik yoksa gerçekten kapanmış mı. Zira instagram hesabı da 2020 den beri aktif değil. 


Biz de sokakların tadını çıkarttık, Kadıköy çarşısına girdik. Ne zamandır ihtiyacım olan mandal, mandal torbası ve bulaşık deterjanı kabı falan aldım. Bu aralar evdeki her şey bana batıyor. Senelerdir ne gerek var diye ertelediğim her şey 25 yılın sonunda artık gerek var diye bağrınmakta. Bir sonraki yazımda alışveriş listemi söylerim :)


Sonunda bir marketten gazoz alıp içtik :D


Ama asıl ne zamandır Bilgehan'ın canı midye dolma çekiyordu, Mercan' a gidip koca bir torba aldık ve eve gelir gelmez yumulduk :)




Hayat sana gazozcu vermezse midyeci verebilir, umudu kesme kıssadan hissesi ile :P yazıma son verirken, fotoğraflardan istediğine tıklayıp şarkını almayı unutma diye ekliyorum.

Çüüz.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Yaaaa gittin mi diyecektim ki sevinçle.. bulunamamış. Sen bulamadıysan kimse bulamaz. Ama günün keyifli geçmesine ve portakallı gazozları marketten alıp içmiş olmanıza çooook sevindim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya, ben yolda aranırken Metehan aradı, ihtimal onunla konuşurken gözden kaçırdım birşeyler, yine gidip bakıcam. Ama haritalarda herkes kafasına göre yer koymuş herhalde

      Sil
  2. Afiyet olsun:) Neye niyet, neye kısmet:) Sevgiler….

    YanıtlaSil
  3. "Gazoz bahane, gezmek ve midye şahane!" diyorum o zaman :D Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Fe Ra Huri çıktı, çok manidar buldum kendim için. :D Gazoz peşinde geçirilen güzel bir gün olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana oğul birlikte yapılan her aktiviteyi seviyorum. Erkeklerimi yemek içmek vaadiyle evden çıkartıp dolaştırmışlığım çoktur : D

      Sil
  5. ohh ana oğul ne keyifli bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Şansıma Fire Again çıktı :)
    Handan ABlacım sanırım dediğiniz gazozcu rıhtıma inen bir sokağın başında. Tam adres olarak aklıma gelmedi ama Yeldeğirmeni'nden Halitağa CAd. giderken YKY Yay. karşı sokağından girince oluyordu sanırım. Bir dahakine önünden geçerken foto çeker atarım sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha bakınayım o zaman Gülşah, instagramda da iki senedir ses çıkmamış görünce kapandı herhalde deyip aranmaktan vaz geçmiştim. Bir saat dolandım ama , neredeyse artık :D

      Sil
  7. Gazozcunun adresinin nette tam olarak bulunmaması ilginç. Günümüzde ufacık işletmeler bile kendini Google'da işaretliyor. Yorumlarda tarif edenler olmuş. Bir dahaki sefere bulursunuz bence.

    YanıtlaSil
  8. Onca yıl Üsküdar'dan Kadıköy'e gittim ama Yeldeğirmeni diye bir yeri şu anda gördüm (((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden metruk evlerin olduğu arka sokaklardı, girmezdik oralara Müjde.

      Sil