Çok Şükür Bu Haftayı Atlattım

Eylül 17, 2022


Bütün işlerin üzerime üzerime geldi, kafamda binbir tilki dolanmak zorunda olan bir haftaydı.


Bir yandan ev işleri bir yandan Metehan'ın gitme hazırlıkları . Ve hiçbirisinin kesin olmayıp hep bir B C D E plânlarının düşünülme durumları.


Gitmeden alınması gerekenler, göz muayenesi, yedek gözlük, vize. Bilgehan'ın sınavları. Eve sipariş ettiğimiz malzemelerin apartmana taşınması, kiracının hâlâ ev bulmaması, Can' ın sürekli değişen uçuş plânı.


Haftanın tek iyi yanı eylül havasıydı. Bugün yerini yine yaz havasına bıraktım ama neyse bugün tembel bir günüm.


Hâlâ ayaktayım, o zaman aferim bana :)


Bu kadar iş arasında peki yememden geri kaldım mı ? Tabi ki hayır, komik olma kuzen larry. Yukarıdaki bir restoranda gördüğüm en masum kahvaltı tabaklarından olabilir. Bir kişinin yiyebileceği kadar, sınırsız çayı da var.


 Bu da her turşu zamanı aklıma düşen yeşil domates kızartması. Valla çıtır pane harcıyla nefis oluyor. Ekşimsi tadı ile harika.


Şu anda Bilgehan ne zamandır beklediği etkinliğe gitti. Dün gece üçe bize ulaşmayı başaran Yaren de çalıştığı etkinlikte. Can Hindistan yolunda , uzuuun bir yatısı varmış orada. Metehan ' la uzun zamandan sonra yapılacak iş olmadan tembelliğin tadını çıkartıyoruz. Yarın çantaları kapatıp, son koşturmaları yapıp yeni macerasına doğru yola çıkacak. Belki bloğuna yazmaya başlar yeniden ve bu sefer dünyanın diğer köşesinden bize haberler ulaştırır, kim bilir.

Bir yanım eksik kalacak o gittiğinde. Ama biliyorum ki o yanım zenginleşip , çoğalıp dönecek. Kim bilir ne güzellikler katacak kendisine. Veya kendisine ait ne güzellikleri keşfedecek.

Ay "yavrııııımmmm" a bağlamadan gideyim ben. Çok tatlı şarkılar sakladım fotoğraflara, tıklayıp almayı unutmayın. 

Ben de gidipne zamandır bakamadığım yorumlarınızı cevaplayayım. Öptüm sizi 

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. ay duygusaldı yazdıkların :)

    YanıtlaSil
  2. Metehan'a iyi yolculuklar. Bu ara da annen çok hoş ve genç.

    YanıtlaSil
  3. Hihihi Creep çıktı, kahvaltıya o şarkıyı saklamak da... :D
    Yalnız o kahvaltı tabağından canım çekti benim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay Allah, sana borcum olsun o kahvaltı :)

      Sil
  4. Üç tatlı kız çıktı Kikile diye şarkı söylüyorlar, çok hoş :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlılar değil mi, seviyorum onların videolarını izlemeyi :)

      Sil
  5. Kuzen Larry'yi bilen biri olması çok hoş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken dedim ki , acaba Kuzen Larry' yi bilen birisi olacak mı okuyanlar arasında : D

      Sil