Balkonlu Ev Keyfi

Temmuz 01, 2021

Can dün yoktu, evde pelte pelte oturup ütü mü yapsaaam, yemek mii yoksa evi mi süpürsem modunda dururken Bilgiç bir arkadaşının gelip gelemeyeceğini sordu.

Bir gün önce de bir arkadaşı geldiydi ama benim geleceğinden haberim olmadığından  eve yürüyüşten leş gibi döndüğümde oğlanı görünce şok olduydum. 

Tatil dönüşü hem bütün enerjim çekilmiş olduğundan hem de sınavdı mezuniyetti evde duramadığımdan ev dandini olmuş uçmuş. 

Neyse Bilgiç'e buraları süpürüp odanı toparlarsan gelebilir dedim. Zaten odasını topladığı tek zaman bu zamanlar. Pandemide pasak ötesi olmasının sebebi de bu :D

Hemen odasını toparladı,  girişteki kısımları süpürdü. Eh o başlamışken arkayı da ben hallettim. Balkonu yıkadım falan. Sonra ev biraz toparlanmışken ben niye arkadaş çağırmıyorum ki dedim :)

Arkadaşım da bana hayır demedi :) Ona bir restorandan yemek sözüm vardı taaa geçen seneki doğumgününden. Ki bir hafta sonra pandemi başladıydı. Dedim seni oraya götüremem ama oradan alıp balkona getirebilirim.


Balkonda keyifli sohbetin ardından,  yolcu ederken karavanı da gösterdim.  Akyatan'daki kampa karavanla gitsek ne güzel olur hayalleri kurduk. (Şurada Metos'un yazmaya başlayıp bitirmediği kamp maceramız var:) 

Öyle iyi geldi ki bu buluşma ikimize de.

Çok güzel arkadaşlarım var benim, çok şükür.

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. gölgeyse serinse balkon ne güzel olur tabii, yoksa en iyisi balkonda hortumla yıkanmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kuyu suyu kullanıyorum deep gel buz gibi:))

      Sil
    2. Balkonum kuzeye bakıyor Deep, akşamları üzerimize birşeyler alıyoruz üşüdüğümüzden :D

      Özlem Deep'i bilmem ama bir gün ben damlayacağım bahçene :D

      Sil
  2. Ah ah hiç bitmeyen ev işleri 😄 inşallah bir gün seninle o güzel balkonda çay ve güzel sohbetleri ederiz 🤗☺️ sevgiler güzel kadın 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman beklerim Özlem :)

      Benden de sevgiler :)

      Sil
  3. Rest hala gitmek iatemiyorum ama restdan bir sey yemek.istiyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ara sıra sipariş vermeye başladım Sev. Pişmiş şeyleri :)

      Sil
  4. Sen de çok güzel bir arkadaşsın çünkü :)

    YanıtlaSil
  5. bende sıcağı sıcakla kovanlardanım:)) çay bitmez bende de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay, en güzel hararet alan içecektir ;)

      Sil
  6. Balkon olmasa şu son 2 seneyi atlatamazdık sanırım :) Yaşasın balkonlu evler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem balkonlu, hem de balkonu karşıki evin burnunun dibinde olmayan evler :)

      Sil
  7. Ne güzel ne şanslısın 👁️‍🗨️

    YanıtlaSil