Ey Ahali ,Ben Elbise Giydimmm :D

Haziran 30, 2021

 


Kendime elbise almışsam, bir de  içine uzun paçalı don- pardon şort- giymeden giymeyi başarmışsam üç bin beş yüz fotoğraf çekilmeyi hak etmişimdir bence :D



Efendim çok sorulduğu için söylüyorum (??:P ¿¿) lcw internet sitesinden aldımdı elbiseyi, link veremiyom  gidin bulun. Pişti olmakla ilgili bi sorunum hiç olmadı, kardiş kardiş giyeriz :D



Fotoğraf çekimlerinde bana yardımcı olan palmiye ağacına buradan teşekkürlerimi iletmeyi bir borç bilirim. Valla tripottan daha kullanışlı :D


Hepinize gülümseyen bir gün diliyorum.



Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. Çok yakışmış güle güle giy güzel gülen Handan. Hülya

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış.Altta şort hikayesi neyin nesi?Sevgiler Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilo alınca bacaklar birbirine sürtmeye başladığından içine tayt şort giymeden etek elbise giyemez olmuştum Zehra, yürürken acıyordu. Hâlâ sürtüyor gerçi ama pudralı deodorant sıkınca idare ediyor :)

      Teşekkür ederim :) Benden de sevgiler.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem. Bir yerlere gitmeyince ben de yürüyüş yaparken giyinip süslenmeye başladım :D

      Sil
  4. Nasıl yakışmış! Sırf Maşallah koyabilmek için telefondan yeniden girdim 🧿
    Bu yakalara ne diyorlar bilmiyorum ama çok hoş duruyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, teşekkür ederim Ceren :) Kayık yaka deniliyor sanırım, ben de seviyorum.

      Sil
  5. güle güle giy:) çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  6. Tabi ki yine ba-yıl-dım!!!
    Harikasın Handan ♥️
    Pink'i de oldum olası çok severim :) ama favori fotom 4. Foto

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Manxcat :) Üçüncü fotoda arkadaki adamı fark ettim şimdi ben de, hahaha, çok komik :D

      Sil
    2. Sen söylemesen adamı görmezdim :))) Senin ışığından adam fark edilmiyor ki :) 🧿🧿🧿

      Sil
    3. Kocaman gülümsedim şimdi, teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Çok hoş olmuş elbise. Ben unuttum artık elbise giymeyi walla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de unutmuştum, elim hep pantolonlara gidiyor :)

      Sil
  8. 😁🧿👏👏👏😍❤️🧿🧿🧿

    YanıtlaSil
  9. Harika görünüyorsun Handan. Siyahı ben de çok severim. Elbise çok yakışmış...Maşallah sana. 🌹🧿🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esin. Sade, dümdüz halini sevdim ben de, şimdi üzerine gidecek renkli bir kolye arayışına gireceğim :)

      Sil
  10. Çok yakışmış:) güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  11. Aaa şarkılar da varmış yine. :)

    YanıtlaSil
  12. Güle güle giyin... Enerjinizi çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sırf şu çekimi yapmak enerjimi yükseltti, yoksa sıcaktan pelteleşmiştim :D

      Sil
  13. Çok yakışmış Handan. Elbiseyi daha sık giyebilirsin. Ben de internetten iki elbise aldım. Umarım beklediğim gibi çıkarlar. Adana sıcağında pantolon hiç çekilmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şule :) Evet ya, sizin oralarda sıcaktan pantolon falan giyilmez.

      Sil
  14. Elbiseyi çok beğendim çok rahat oluyor bu model ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok rahat ve şık. Üstelik de çok ucuzdu :D

      Sil