Loki

Temmuz 09, 2021

En son Gölge ve Kemik'i izlemeye başlayıp sıkılıp bırakmıştım. Loki'yi duyunca üzerine atladım. Bayılıyorum Loki'ye.

İnternetten birşeyler izlemeyi hiç sevmiyorum gerçi. Altyazılı bulması zor oluyor. Bir de biz televizyonda izlemeyi sevdiğimiz için sık sık yavaşlayıp kopabiliyor. Neyse, bir şekilde ilk üç bölümünü izledik. 

Zamanda yolculuk filmleri hep bir paradoksa girer. Zamanda geri gittiklerinde önceden buldukları şeyleri hep kendilerinin yapmış olduğu ortaya çıkar fakan hiç sevmem. Bir tek Geleceğe Dönüş iyi idare ediyor bu konuyu. 

Bakalım bu dizi nereye  varacak. 



Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Gölge ve Kemik'ten ben de sıkıldım ama Loki'yi çok sevdim :) iyi seyirler 🧡

    YanıtlaSil
  2. loki hımms oki :) once upon a time ı bitirebilirsem bir gün, yedi sezon ve pek de keyifli :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de tatilde bir iki birşey izledim şükür 😃

    YanıtlaSil