Yapacak Onca İşim Varken

Temmuz 04, 2021


Cips açıp oturdum.

Pişman değilim hakim hanım.

Tropikal iklime bağlanmış İstanbul yazında temel tembel yaşıyorum.

Belki kaidemi koltuktan ayırabilirsem evdeki dağınıklığı, mutfaktaki bulaşıkları toparlayacağım.

Saat dokuza geliyor,  hava kararmak üzere.

Dışarıda martı sesleri kırlangıçlarınkine karışıyor.

Salı günü lise arkadaşlarımla buluşacağım. Bizim arka bahçede :)


Şöyle bir ortamda oturup hasret gidereceğiz. 


Onun dışında günler sıradan geçiyor.

Ve inanın, benim yaşıma geldiğinizde, bu güzel bişey : D

Geçen akşam Sincap 'a yıkadığım eşyalarını götürdüm. Can'la oturduk. Müzik dinledik. Bu arada spotifyda çok güzel bir slow rock listesi yapmışım ( Bakınız


Şimdi bu fotoğraflara şarkı saklayayım.  Bir de videoları toparlayıp birleştirerek en son gezininkini hazır etsem ne güzel olacak. 


Eveet, şarkıları ekledim, bir tanesi dışında hepsi babamın şarkısı.

Babamın şarkısı deyince daha önce anlattım mı emin değilim ama Kürşad'ın anısı geliyor aklıma.

Kürşad küçükken yan komşumuzda arkadaşıyla oynarken radyoda bir şarkı çalmaya başlamış, arkadaşı da annesine "Bak anne, babamın şarkısı çalıyor" demiş. Kürşad şarkıyı arkadaşının babası besteledi zannetmiş :D Ne yapsın çocuk, bizim evde babamın şarkısı demek babamızın bestelediği şarkı demektir :D 

Hepinize iyi geceleeeer. 

Haydi "Walton Ailesi"ne bağlayalım. (Bilmeyen bücürler için işte şurada :D

Bir pazar akşamı buraya uğrayan birileri varsa herkese iyi geceler desin.


 

Benzer yazılarım

27 Yorum yap

  1. herkese iyi geceler iyi uykular:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün gece sana iyi geceler dileyemedim, inatla yorum kutusuna bir şey yazılmadı niyeyse? Bu gece dileyeyim. Nefis bir akşam harika bir geceye bağlansın :)

      Sil
  2. canım ya çok tatlısın
    "Cips açıp oturdum.
    Pişman değilim hakim hanım." ben de bu kaçamağı yapanlardanım ara sıra :)))
    bahçede hem de dostlarla birlikte olmak şahane
    keyifli günler diliyorum sana
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada böyle kaçamaklar yapmayacaksak ne keyfi var hayatın :D

      Yarını iple çekiyorum, özledik dost sohbetlerini. Teknoloji biraz işe yarıyor ama yan yana olmanın hazzını vermiyor.

      Sil
  3. Ne kadar kanun varsa bozarım senden yanaa, ne güzel..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babamın öyle çok şarkısı var ki, hangisini seçeceğimi zor buldum :)

      Sil
  4. Mediha ŞEN SANCAKOĞLU-O Bakışlar Yine Öldürmeğe Sevdâ Okudur

    çıktı şansıma, babanın ruhu şad olsun, mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  5. Oh afiyet olsun 😁 tabi ki Canım Ceren'imin tutkusu kavuniçi çiçeklerin olduğu fotoları tıkladım ve hiç bilmediğim şarkıları merakla dinledim :) Teşekkürler ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sanat müziği ile büyüdüğümden bunlar zamanda yolculuk yapmama sebep oluyorlar. Aynı zamanda hüzünleniyorum da, o yüzden fazla dinleyemiyorum :)

      Sil
    2. Valla ben hepsini tek tek dinliyorum şu an, Handancığım gibi cips olmasa da koca kutu bir haribo şekercik aldım elime, ooooh sefam olsun! - Akşama yine başlarım omuz arkasından totoya bakıp bakıp ağlamaya ama neydi: ana odaklanıyoruz! <3 <3 <3

      Sil
    3. Ay inanmıyorum aşağıya şimdi baktım Klio'nun yorumunu şimdi gördüm!!!!! :))))) bu kadar olur!

      Sil
    4. Şekerler siziiii :)

      Sil
  6. Yazını bir paket Haribo Kübiks şeker yerken okudum:)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.
    Bunca iş varken, insanın bazen tembellik yapması da hem ruhuna , hem de bedenine ilaç gibi gelmektedir. Siz cipsi tercih etmişsiniz, bir başkası da ayçekirdeği çıtlatabilirdi. Gerçi her ikisi de sağlığımıza zararlı şeyler ama...
    Bu güzel ve keyifli paylaşım için emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de sağlığa zararlı şeylerin en masumları Recep Bey :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Walton ailesini bilmeyen bücürlerdenim, harikaymış:-))) Pazar gecesi yoktum ama pazartesi gecesinden herkese iyi geceler:-)) Birde o cips bitmedi dimi tek seferde:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geceler :)

      Yok, yemedim. Ama koca paketten yiyerek gözümü de doyurdum :D

      Sil
  9. mediha şen, baban pekuuu :) güfte beste, köfte de senden olsuuun :)

    YanıtlaSil
  10. Oh ne iyi yaptın. Çocuklar Cuma karne alsı. Ben de yayılıp yatacağım 🙈🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haziran başında biterdi okul işleri bu sene bir türlü sonlanamadı, daraldım Derya. Size de iyi tatiller :)

      Sil
  11. Canım Handan yaaaa. Babası ayrı güzel, kızı ayrı güzel insan!!!

    YanıtlaSil
  12. Kardeşinin mecaz anlamla tanışma hikayesi çok hoş :-) Ben de çok kullanırım bu kalıbı. "Aaaaa, benim şarkım çıktı!" şeklinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz deriz, sanırım mecaz anlamı gerçekten çok kullanılıyordur :D

      Sil