Anneme Çeksene Beni Manolya Ağacıyla Dedim

Temmuz 08, 2021


 Yine hormonlarımla savaştığım bir gündeyim. Acıların kadınına bağlıyorum psikolojimi. Can'ı ya paralayacağım ya üzerinde tepineceğim. 

Her sabah bugün sakin kalacağım, sinirimi zıplatmayacağım, bırakacağım her şey akıp gitsin diyerek kalkıyorum yataktan. Olmuyor. 

Kimse ilişmese idare edeceğim belki de,  bir taraftan cidden pammık gibi olmakla birlikte diğer yandan kelimenin tam anlamıyla ömür törpüsü bi kocam var. 

"- Yarın uçuş dönüşü nereyi ayarlıyorsun kamp olarak? 

-Yarın uçuş dönüşü sen uyursun ancak ama cuma akşamı yapabiliriz bir kaçamak, bak şurası güzel gözüküyor. 

Yarım saat fotoğraflara bakar

-Iıh, gitmeyelim vazgeçtim. "

Yahu gidelim diyen ben değilim, isteyen sensin, aradan geçen yarım saatte ne değişti? 

Bahse girerim bu akşam uçuştan gelip dinlensin,  yine nereye gidiyoruz diyecek. Tatile gitmeler hep böyle bizde . Japonya'ya giderken,  ben gelmiyorum diyordu, Amerika'ya giderken ben gelmiyorum diyordu. Yalnız "Gelme"  dersem "Vay beni istemiyorsun" diyecek, "Sen bilirsin" dersem karar vermeyecek,  "Gel, olur mu sensiz"  dediğimde "Gelmiyorum"lara devam edecek. Yani her halükarda bana sarmak durumunda. Kurtuluşum yok. 


" - Ben ev alma çözümü buldum. İzmir'deki arkadaşlarımıza oradan bir ev bakın bize de diyeceğiz.

-Eeee.

- Eşyaları oraya göndeririz, sen annende kalırsın, ben biraz karavanda biraz İzmir'e giderim.

-.....

(Bu sözleri başka adam söylemiş olsa boşanmak istiyor herhalde derim de,  malımı biliyorum ben)  

- Ee ne diyorsun.

-Bu saçmalığa bir cevap vermem gerektiğini bilmiyordum.

- Gayet iyi fikir bence

- Sen orada kalacaksın

-Evet

-Biz annemde

-Sen annende

- Bu formülde çocuklar nerede kalıyor? (Dikkatinizi çekerim, saçma sapan konu üzerinde hâlâ konuşmak zorunda kalmaktayım) 

- O konuyu düşünmemişim.

-22 yıllık babasın ve sana hâlâ çocuklarını hatırlatmam gerekiyor :/ "


Sonuçta her sabah kendime söz veriyorum. Sakin kal, sinirlenme, vıdı vıdı yapma, söylenip durma diye. Ben sabrederken karşı kuvvetler benden çok direniyor. 

Neyse biz manolya ağacına bakalım. Hormonlarımın düzelmesini umud edelim. Hayır bari menopoza gireydim de öyle terse geçeydim. Daha öncesinden böyle yapıyorsa sonrasında napıcam bilmem. Bi de kendimle yaşıt adamla evlendim, menopozum andropozuna karışacak, seyreyle cümbüşü.

Kendimi yemeğe vurmadan bir gün geçirmeye çalışayım ben, en azından o kısım düzgün kalsın. 

Koklamayaaa kıyaamam beenim güüüzel manoolyaam.

Çektirin gidin sıkıcı düşünceler. 

Annemin şiirindeki gibi yaşayalım.


Çok Yaşa

Bugün,
Yarın,
Güzel gün,
Daha güzel gün,
Bekleme; Yaşa!..

İki hastalık arasında
Gülümse;
İki ölüm arasında

Çok yaşa!.


Sonradan Eklenen Not: Evet akşam eve döndü ve yarın nereye gidiyoruz dedi. Otur dedim oturduğun yerde, zırt pırt plân değiştiremem :/

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Özet olarak anladığım; Can Bey "Bi salın beni" diyor galiba:) Biraz yalnız kalmak istiyor olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, istediği o olsa, ben kimseyi sıkmam tutmam zaten Zeugma :) Yok, o Ankara'ya gittiğinden bile koşa koşa akşama eve dönmeye çalışan biri. Dolayısıyla sadece boş konuşuyor. Tamam hadi alalım, sen de git kal desem küser bana vay efendim beni istemiyor musun diye :S

      Sil
    2. Haha:)) O zaman bir bebek gibi ilgi istiyor. Olsun be Handan. Sen de dinlersin işte, bskalım şimdi ne isteyecek diye. Uyarsa yapıverirsin hemencik. Onun işi de kolay değil bea:) Dünyanın bi ucuna uçup uçup geliyor. Naz yapmak hakkıdır Hakka tapan milletimin..
      . :))) Ay çok hoşsunuz. Çok şeker bi karı-kocasınız siz gerçekten:D

      Sil
    3. :D Vıdı bıdı tipleriz işte :)

      Sil
  2. Nazlar, niyazlar gibi geldi bana😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zamanki haller işte. Ama benim hormonlarım kaldırmıyor :D

      Sil
  3. Merhaba Handan resimde çok güzel çıkmışsın maşaallah incecik olmuşsun. Bencede bi salın enişteyi. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, kimsenin enişteyi tuttuğu yok. Git desem, vay sen beni istemiyorsun diyecek, gitme desem ama iyi bir fikir değil mi diye ısrar edecek, sen bilirsin desem karar veremeyecek. Her ucu şeyli değnek :P

      Sil
  4. Eveet çok zayıflamışsınız, çok hoş olmuşsunuz. Ev de hep böyle ilginç şeyler oluyor ya. Benim annemle babam da çok tartışırlar. Bir kere bir yola koyulduk mu hep yol tartışması olur mesela, asla şaşmaz 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeynep :)

      Bizde herkes çol birbirine girip sinirler zıpladığında içimizden biri "Biz sevgi dolu bir aileyizzz!!" diye bağırıyor. Herkes kahkaha atarken durumu idare ediyoruz :D

      Sil