On Kokuz Olmuş

Temmuz 12, 2021

 


Evimizin en küçüğü,  taklitçi yengeçimiz,  Bilgiç oğluşumuz,  serseri mayın,  ekşın men. 

Senden üç kat ağır oyuncak kutusunu kucaklayıp götürdüğün gibi götür hayatı, yere düşmüş, bütün ciğerindeki hava boşalmışken " Bi..şi..ol..madı,  bişi olmadı " dediğin gibi karşıla tüm zorlukları, "Boş veeer demiş"  yap seni üzen şeylere.. 

İyi ki doğdun Bilgehan. Çok yaşa, güzel yaşa, mutlu yaşa.

Seni seviyorum.

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. Oğluşuna mutlu sağlık ve başarı dolu nice yaşlar.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ay ben de ikinizi de seviyorum! <3
    Handan inşallah 59'unu hatta 69'unu da gör, sağlıkla neşeyle! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an 69+32 i hesaplarken buldum kendimi :D

      Teşekkür ederiz :)

      Sil
  3. Ekşın men ne tatlı konuşuyor öyle:) Market deyince heyecanlanıyor. Bebeklerin en sevdiği aktivite ne de olsa:) İyi ki doğmuş Bilgehan. On kokuz olmuş aslan parçası. Maşallah ona.
    Aynı zamanda senin de ''doğum'' günün Handan. Geçende öğrendim. Doğru değil mi ama:)
    Çook çokk uzun yıllarda sağlıkla ve keyifle kutlayın dilerim. 🎂🎆🎊🎉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru gerçekten de Zeugma :)

      Teşekkür ederiz :)

      Sil
  4. Ne kadar tatlı anlatmışsın, nice nice güzel yılları olsun.
    O hepimizin sevdiği tatlı Bilgiç, neredeyse yeğenimiz, kardeşimiz gibi :)
    Not: Blog arkadaşlığı ne güzel bir şey, yine bunu hissettim Bilgehan'ın doğum gününü içtenlikle kutlarken..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şeyleri hissediyorum Evde Yazar, blog alemi arkadaşlarımı öyle yakın hissediyorum ki kendime :)

      Sil
  5. İyi ki doğmuş:-)) Sağlıklı, mutlu, huzurlu ve başarı dolu yılları, yaşları olsun:-)

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlış bir video olmuş, nice yıllara ♥

    YanıtlaSil
  7. Günaydın Handan ne kadar tatlıymış maşallah nice güzel yaşlara erişsin inşaallah. Hülya

    YanıtlaSil
  8. Nice mutlu yılları olsun ☺️

    YanıtlaSil