Sanki Hücre Hapsi Almışız Modundan Çıkabilir miyiz Lütfen

Nisan 30, 2021

Nisan ayının son günü de gelmiş.


Pandemiye rağmen bizim için pek cıvıl cıvıl bir ay olmuş. 


Kapanma başladı. Şöyle bir bakınca, benim hayatımda Bilgiç'in okula gitmemesi dışında değişen pek bir şey olmayacak. 



Haydi siz de derin nefes alın. Evinizin en sevdiğiniz köşesine kurulun. Beklemeyin her şeyin bitmesini. Pandemi değil yaşamamızı engelleyen. Her nefesin farkına varmamız, ruhumuza yolculuk yapmamız, sürekli yakınmaktansa kendimize iyi geleni bulmamız gerekiyor. 


Bu kapanışı bir fırsat olarak düşünün. Evde duran şanslı kesimdeyseniz şükredin. Kuşları izleyin, güneşli bir pencere önünde gözlerinizi kapatıp sıcağın tadını çıkartın, ailenizle vakit geçirin. Ne yaparsanız yapın,  zaman geçsin diye beklemeyin. Geçsin dediğiniz sizin hayatınız, bıkkınlıkla bitsin dediğiniz günler sizin günleriniz. 




Günaydın.. 


Fotoğraflara sakladığım cıvıl cıvıl şarkılarınızı almadan gitmeyin sakın :)

Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. Ne güzel telkinler. Ben de her şeye rağmen (delirten görüntülere) aynen bu moddayım. Hem de en başından beri. Tam kapanmaya girmiş bir millet tam da bu şekilde düşünmeli.

    Ancak, kaç kişi bizim gibi düşünüyor? Atı alan Üsküdar'ı geçti yine. Kapanma bittiğinde daha beter olmazsak iyidir. Az önce canlı trafiği gösterdiler İstanbul'da. Ağzım açık kaldı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu kişi evinde vakit geçiremiyormuş, bunu öğrendik Zeugma. İnsan evinde vakit geçiremiyorsa bu konu üzerinde düşünmeli biraz.

      Sil
  2. Fotoğraf da müzik de pek güzel. Neşem yerine geldi.
    CİLVELOY :)

    YanıtlaSil
  3. Daha güzel anlatılamazdı Handan. Yüreğine sağlık canım 🌺🧿😊🤚

    YanıtlaSil
  4. Bizimde aynı tas aynı hamam, zaten evdeydik, yine evdeyiz.

    YanıtlaSil
  5. Corona'dan yaptığım en akıllıca şey salıncak almak oldu :) Kuruluyorum içine, kulağımda müzik elimde kitap umurumda mı dünya modunda geçiyorum :)) Bir de kahve ve çikolata olunca oh! Bir süre idare ediyorum. Ama dağlara, tepelere tırmanmadan, denize yaklaşmadan çok fazla süre geçirmek istemiyorum yine de. 18 gün idare edeceğiz mecburen bir şekilde. Arada arka yollarda dağa çıkarıp ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kapanan ülkelere bakıyorum, hepsinde yürüyüşe çıkmak serbest. Ve fakat bizde yürüyüş serbest deseler millet neler yapar bilemedim. Onun için arka yollar, ara sokaklar felan idare edeceğiz artık :)

      Sil
  6. Şarkı falına bakmayı unutmuştum. 2. kez geldim ve bir doz Oya - Bora alıp gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi yapıyorsun, şarkımızı unutmayalım :)

      Sil
  7. Güzel nasihatler:)) cilveloy alıp kaçarım.

    YanıtlaSil
  8. sevme zamanı :) iyi kapanmışsınız :)

    YanıtlaSil
  9. İyi geliyor yazıların,
    papatyalı şarkımı aldımmm, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Şile'nin Akçakese Köyü plajına ne kadar çok benziyor 🙏 Uzun zamandır Nazan Öncel dinlememiştim, iyi geldi :-)) Mutlu hafta sonları 🙏 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen hemen orası sayılır Kabakoz Koyu. Sana da mutlu hafta sonları :)

      Sil
  11. Ohhh Cilveloy ne iyi geldi Handan ya sagolasin

    YanıtlaSil
  12. off tam da ilaç niyetine okuduğum bir yazı oldu, emeğine yüreğine sağlık, kocaman bir inş diyorum.

    YanıtlaSil
  13. Bütün şarkıları toplayıp öyle gidiyorum. Bu arada iyi kapanmalar...

    YanıtlaSil
  14. Ne doğru söylediklerin.
    Ve bu saatte cilveloy da ne iyi geldi.
    :)

    YanıtlaSil
  15. Evden değil, odadan çıkmadan akşamı edebiliyorum ta, ne mutlu bana :)
    Küçüğüm gideli hobi odam var da, ayıptır söylemesi. Sevindirik durumdayım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim evde kaçacak köşem yok, şu anda Can da ben de kulaklık takmış kendimize ait alan yaratmaya çalışmaktayız :D

      Sil
  16. Evde geçirilen bir haftada ben bıkma noktasına geldim. Dün çok canım sıkıldı. Yazını iyi ki bugün okudum. Kişisel gelişim kitabı yazıp insanları motive etmeyi düşünür müsün? Çok satabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha,buradan yaptığım küçük dokunuşlar belki bir gün kitap olurlar, kim bilir :)

      Sil