.

Nisan 01, 2021

Tıka basa yediğim bir günün ardından yarın umarım biraz dikkat ederim yediklerime. Tek beni idare edip  kilo almamı engelleyen 16 saat aç kalmam,  yoksa yine alıp başını gidecek kilolar. 

Ev sessiz. Can sabah altıya doğru kalkacağı için yatmaya gitti. Bilgiç ben yatsam da mutfağa girse diye bekliyor. Ben de pisliğime yatmıyorum. 

Bugün sabah kalkmadı diye Bilgiç'e, kendisine yine ayakkabı aldı diye Can'a, kolu daha iyileşmediği halde masaları sabahın dokuzunda balkona taşıdığı için anneme kızdım. Ne boşa harcanan bir enerji. Kimsenin ben kızdım diye değiştiği yok oysa ki. Yarın yine geç kalkacak, yine bişey satın alacak, yine yerinde duramayıp kendini  yoracak. 

Ayın muayyen günleri de yeni bitti, niye hâlâ bu kadar sinirliyim?  Niye biz kadınların psikolojisini bu kadar etkileyen bir fizyolojisi var?Menopoz böyle mi geçecek bende? 

Derin bir nefeeesss. 

Sonsuzluğun ortasında bir minicik noktasın, sen olmasan da hayat devam edecek. Çok da şeeetmemek lâzım bence. Neyse ne.

Şu kitabımı okuyayım ben. 

İyi geceler.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. işte bazen nedensiz sinirlenme oluyor, olmasa ne iyi ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında nedensiz değil, gayet manalı nedenlere sinirleniyoruz Mehtap, ama başka zamanlar bir şekilde kendimizi yatıştırmayı başarırken biyolojik saat işlerken yatıştırmak mümkün olmuyor.

      Sil
  2. Bende bir ara böyleydim. Neredeyse her zaman. O malum günler harici yani. Kendimi çok zaman hamile bile sandığım oldu, o derece. Ufacık lafa ağlar, hep sinirlenirdim.
    Şimdi geçti ama o haller.
    Sebebi neydi bilmiyorum.
    Belki vitamin eksikliği belki başka ruhsal nedenler.
    Ve birde bir ara hamile değilim belkide erken menopoza giriyorumdur bile dedim. Araştırdım nette.
    Menopoz öncesi de kadın için çok önemli imiş. En büyük kayıp ilk senesi yaşanıyormuş. Kemik erimesi açısından.
    Şunu diyeceğim. Bir doktora git istersen. Konuş kan değerlerine baktır. İyi gelir iyi olur, kimbilir.
    Kocaman sevgilerimle.
    🌷🌷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman kan değerlerime baktırsam hep sağlıklı çıktı ama dediğin gibi bu dönemde kontrol şart.

      Sil
  3. Uzayan pandemi psikolojisi hepimizi bozdu yaaa.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni ergen psikolojisi çarptı daha çok Nihan :)

      Sil
  4. Bir dert etmeyi bırakabilsek, belki daha mutlu olacağız ama ben de yapamıyorum Handan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğreneceğiz yapmayı Şebo, sırtta taşınmayacak bir yük bu.

      Sil
  5. Bende de aynı depresif haller oluyor. Çok fazla şeeetmemeye çalışmaya çalışıyorum 🤭

    YanıtlaSil