Ben Paketimi Gönderdim

Nisan 06, 2021

Sevgili Tülin yine tatlı telaşlar içinde. 23 Nisan'da lösemili çocuklara hediyelerini yetiştirmek için kollarını sıvamış.(Tıklayınız)  


Ben de alış veriş merkezlerinde gezip tozup eskisi gibi dolaşmasam da migrostan ve d&r den gelenlerle küçük bir paket hazırlayıp, bu sabah saat 8.30 da henüz ptt yeni açılmış, kimsecikler yokken girip gönderdim.  

Bütün çocuklar sağlıklo olsunlar ve hep gülümsesinler.

Haydi sen de bir bak neler gönderebilirim diye. Gönderemiyorsan da başkalarına duyur. Çok sevdiğim bir söz var, bütün dünyanın iyiliğini düşünmektense komşuna küçük bir iyilik yapmak daha iyidir. 

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Çok teşekkür ederiz Handan'cım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Tülin, sayende bir güzelliğe katkıda bulunuyorum :)

      Sil
  2. Kalbinizden öpüyorumm iyi ki varsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekli insanlar her yerde, sadece sessiz olduklarından göremiyoruz :) İyi ki varlar.

      Sil
  3. Çocukları sevindirmek mutluluk verici, güzel yüreğine sağlık:)

    YanıtlaSil