Nostaljik Pazartesi

Nisan 05, 2021

En çok özlediğim şehir var bu hafta nostaljimizde. Nasıl burnumda tüttü. Fotoğraflara şarkı ekledim bir de :)


20 Aralık 2015 Pazar

Bu Manzara Her Gün Yeniden Büyüler İnsanı :)






Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. harikaaaaa...güzel bir hafta olsun inşallah.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir hafta olsun B :) Benden de sevgiler.

      Sil
  2. Çok güzel... Siz İstanbul'da değil miydiniz zaten? Benim de en çok özlediğim şehir:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'dayım ama en son deniz kıyısına Aralık'ta girmiştim, mahalleden çıkmadım aylardır :)

      Sil
  3. Ne güzel fotoğraflar olmuş..gönül gözüm açıldı resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz kokusu geliyor insanın burnuna, değil mi Sevda :)

      Sil
  4. Okuma listemde benim yazı ve seninki üst üste gelmiş. Biri fotoğraf, diğeri resim olsa da her ikimizin deniz manzarası denk düşmüş. Senin denizin üzerinde güneş parlıyor, benimkinin üzerinde ay. İstanbul her türlü güzel. O kadar iyi olmuş ki, görmen lâzım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımı yayınladıktan hemen sonra blogları dolaşayım dedim, ilk senin yazına gelmişim Sezer, aynı hisleri duydum ben de :)

      Sil
  5. Ayy gerçekten manzara bir harika... Şanslısınız azizim böyle manzaralarınız var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vapura bir kere bindim geçen sene Mimoza, özledim çok.

      Sil
  6. Muhteşemler gerçekten de Handan. Saatlerce seyre dalmalık👍👏❤️🌺🤚

    YanıtlaSil
  7. Güzel fotolar Sertap ERENER alıp kaçıyorum....

    YanıtlaSil
  8. Ah! Deniz ve martı. En sevdiğim ikili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızkulesi de çok yakışmış aralarına :)

      Sil
  9. Sertap "İstanbul" dedi. Dur hepsini dinleyim ben .

    YanıtlaSil
  10. Bu, karelere müzik saklamak işini senden görmüştüm ve bazen ben de çok severek yapıyorum.
    Martılar ve deniz ve müzik..Handan bazen o kadar göbeğindesin ki "en sevdiklerimin" ..var senle bir kesişmemiz var..

    Teoman ve İstanbul'da Sonbahar..en sevdiklerimden

    Teşekkürler tatlı arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var gerçekten de Mai :) Şu haller geçse de birlikte vapura binip gitsek keyifli bir yerlere.

      Sil
  11. Sevgili Kız Kulesi, aşığım senli fotoğraflara ...👍

    YanıtlaSil
  12. "Bir insan hiç mi öğrenmez yahu?" dedim şimdi kendime. Yine fotoğrafları büyütmek için bastım, sonra şarkıyla burun buruna geldim :) Önceden dinlediğim ve sevdiğim bir şarkıydı neyse ki, yoksa bir de yabancılık çekerdim :) Islık çalarak eşlik ediyorum şu an :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, oysa söylemiştim şarkı koyduğumu en başta :D

      Sil
    2. İnanılır gibi değil; iki yayın gibi gördüm de üsttekini okumadım :)

      Sil