Allah Allah Niye Benim Pazar Hallerim Hep Temizlik Modunda Oluyo Acaba :D

Nisan 04, 2021

Haleluyaaaa, oğlanların odasının balkonunu toparladım. Dolaplarını düzenledim, yeni halısını serdim. Perdesini çıkartıp makinaya attım, camları içten sildim.  Metehan'ın arkadaşlarıyla oynadığı oyun iptal edilince bana yaradı.

Evi süpürdüm. Allah sizi inandırsın iki üç gün süpürmezsem kovboy filmlerinde uçuşan çalı yığınları gibi saç tüy kıl yığınları uçuşmaya başlıyor evde :D

Üşenmezsem mutfağa gireceğim şimdi ama du bakalım.

Yarın pazardı, spordu halim kalırsa bilgisayar odasını toparlarım diyordum ama şimdi düşününce salı günü yapsam daha iyi olacak, çarşam misafir geldiğinde batmamış olur en azından.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Yapana iş çok der bir yakın tanıdık.
    :))
    Bende buzluktan yaprak çıkardım onunla uğraşıyorum iki gündür. Sar sar bitmedi. 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle Hayalperest :) Kolay gelsin sana da :)

      Sil
  2. Oyyyy kolay gelsin , ellerine sağlık Handan Abla.

    YanıtlaSil
  3. Bugün benim içinde temizlik günüydü :) Kolay gelsiiin :)

    YanıtlaSil
  4. Bu mevsimle alakalı sanırım içine düzenleme/temizleme canavarı kaçıyor bence :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, cemreler düşerken bana bi haller oluyo Şebo :)

      Sil
  5. Heheheheh ben de misafir gelmeden bir gün önce temizliyorum evi çünkü birkaç gün önce yapsam bile misafir gelene kadar geri kirleniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi temizledim ama süpürgeyi kaldırmayacağım, sabah hızlıca bir daha gezdirmem gerekecek çünkü Şule :)

      Sil
  6. Benim de her pazar günüm böyle geçiyor, yalnız değilsin 💃

    YanıtlaSil