İki Gündür Güneş Bizimle

Nisan 21, 2021

Dün koruya gittik, kısacık bir tur bile öyle iyi geldi ki. Umarım gözünü para hırsı bürümüş bilimum kendini bilmezin orayı ele geçirme plânlarına karşı koyabiliriz.

E hadi siz mola vereceğiniz yeri seçin, bakalım hangi şarkı çıkacak. (Bilmeyenler için meali : istediğiniz fotoğrafa tıklayıp şarkı dinleyin :)













Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. O koruya şimdiden göz koyanlar vardır, emin olabilirsin.
    Tıkladığım resimdeki çiçeği merak ettim. Bir ara fotoğrafını çekmiştim. O mu diye:)
    "El Condor Pasa"
    Pek bi güzelmiş. Gevşetici müzik. Ninni etkisi yaptı.
    Bugün öğlen çöl yağmuru yağdı bizde. Tertemiz balkon çamur çamur oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki var Zeugma, gönüllüler sabah akşam nöbet turuyorlar.

      O çiçek değil, bir ağacın polenleri ama hangi ağaç çıkartamadım şimdi.

      Bu aralar bizde polenden her yer çamur gibi.

      Sil
  2. Ben çok sevdim sizin bu şarkı fallarınızı. ((: Hem de müzik dinlemek için yerimden kalkıp masa başına oturmuşken.İşaretler, hayat ne güzel.Teşekkürler.((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim Fulya. Evet, ne güzel denk düşmüş :)

      Sil
  3. Herkesin gönlüne göre:) Üniversite günlerine döndüm. BELLA CIAO

    YanıtlaSil
  4. "şanson dö rezistanz" tabii ki de, devrim yapasım geldi ama çingene devrimi! :)

    YanıtlaSil
  5. Por una cabeza.. ilk duydum şarkıyı bayıldım

    YanıtlaSil
  6. En beğendiğim fotoğrafı seçtim ve her dönemin değişmeyen şarkılarından "Sway" çıktı şansıma:-) Çok keyifli bu yaptığınız uygulama:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim, ben de hazırlarken keyif alıyorum :)

      Sil
  7. Çok güzel şarkılar seçmişsin her zamanki gibi.
    Kadın Kokusu filminde dinleyip çok beğendiğim tango ve Tango to Evaro'yu çok seviyoru, Bella Ciao da faşizme karşı bir şarkı olduğu için çok severim, Rita'yı sevmemek mümkün değil ki, Sway ne tatlı şarkıdır:) El Condor Pasa çocukluğumu hatırlattı, RAI tv vardı hatırlarsın belki Rafaella Carra şov olurdu, İtalyanca konuşunca aklım o güzel günlere gitti:) Ben çocuktum o şarkıyı birisi söylerdi İngilizce o da güzel versiyondu ama kimdi hatırlamıyorum. O zamanla daha kaset bile yoktu...:) Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Al Pacino'nun tango yaptığı müzik çıktı. Bayılırım bu şarkıya :-)

    YanıtlaSil