Deveye Hendek Atlatmak Daha Kolay Sanırsam

Nisan 03, 2021

Tamam, sorun yok.

Salı günü evi temizleyip   , gerekli alış verişleri yaparsam. Çarşamba günü  gelecek misafirime ve kampa hazırlanırım. Çarşamba misafirlerim gelir. O arada Bilgiç doktoruyla görüşür.

Perşembe kahvaltı sonrası erkenden yola düşersek (misafirlerle birlikte) kampa gideriz. Metos derslerine oradan katılır.

Cuma Metos'un dersleri biter bitmez yola çıkarız. Eve dört buçuk gibi gelirsek. Boğaziçi'nde altıdaki nikâha yetişebilirim.

Ramazandan önce bir gecelik kaçamak yapmak istemiştim.

Bu iş bu kadar zor olmamalıydı.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. çok haklısınız gerçekten bazan deveye hendek atlatmak daha zor oluyor:))

    YanıtlaSil
  2. Sen halledersin Handanım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoruldum Şebo ya, yüreğimi tükettiler

      Sil
  3. İhşallah her şey yolunda gider.

    YanıtlaSil
  4. Çok haklısın bu kadar zor olmamalı ama bazen hepsi üst üste geliyor işte. Ben sana güveniyorum, kesinlikle hepsini halledip yetişeceksin :) ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yetişirim de benim dışımdaki altı kişiyi ayarlamak biraz imkansıza döndü sanki Manxcat

      Sil
  5. Bazen böyle trafik sıkışır evde. Koşturur durursun. Bazen de boş boş oturur tavana bakarsın. Bence koşturmaca daha güzel. Keşke herkes sağlıklı olsun bizde koşturalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın, hep böyle olur. Sağlık olsun :)

      Sil
  6. Vallahi sizin tempo bıraktığım yerde, aynı hızla devam Handan hanımcım :)
    Kolaylıklar diliyorum ama halledersiniz siz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tempo benim istemim dışında böyle gidiyor, niye böyle gidiyor ben de çözemiyorum.

      Sil
  7. Deveye hendek atlatmada doktora yapmış birisin sen juzum. Bu ne ola ki?

    YanıtlaSil
  8. Nikah falan gibi ortamlar, aman dikkat:))
    Umarım güzel gider planlar,programlar...
    Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nikâh açık havada, az kişiyle Mehtap. Kuzenlerim kardeşim gibidir, evlenecek olan da yeğenim, gitmezsem olmaz.

      Benim oğlum her gün okula giderken zaten ip üzerinde yürüyor gibiyiz, Allah sonumuzu hayretsin.

      Sil