Kitap Salı

Şubat 11, 2020

On beş günde iki kitap bitirebilmişim.


Bu Bilgiç'in okulda okunması için verilen kitabıydı. Tabii ki okumamıştır. Troia Savaşı'nı yaşamış kadınların hikâyesi. Savaşa kadınların cephesinden bakmış, akıcı ve güzeldi. Bi de savaşın sonunu bilmeyeydim :D




İnsanlar Uyanıyor Aziz Nesin'den trajikomik hikâyeler. İlk kısmını kolay bitirdim de ikinci kısmı kelime bilgisi eksikliğinden süründü biraz. Kitaba adını veren hikâye Krokodil Gülmece Öykü Yarışması'nda 1969 'da birincilik kazanmış. Hüzünlü bir öykü. Hepsi öyle aslında.

Eveet, okuma şenliği listemde dört kitabım kaldı. Kitap yazmadığım maddeler de vardı ama şimdi öncelikle elimdekileri bitirmeye odaklanmaktayım. Zira yine misafirlerim var ağırlanacak,  umarım bir atölyem var yapılacak.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Ben 2020 ye girerken 80 90 sayfalık bir liste yaptım dışına çıkmamayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh, ben elli kitap okusam yeter. Evdekileri bitirebilirsem çok iyi olacak. Sonra da tekrar okumak istediğim kitaplara dalacağım. Eskiden bu kadar çok kitap alamazken daha çok tadını çıkartıyordum kitaplarımın sanki :)

      Sil
  2. Ben yine bu aralar kitap okuyamama moduna girdim. Oscar falan derken tembellik bulaştı üzerime. Bu hafta ben de okumaya başlayayım dedim akşam oturdum king oynadım hahahaaaa :)
    Bu akşam ütü yapayım diyorum ama bak ütü yapmaktan kaçmak için fena fkir değil heheheee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu aralar youtube dan küçük evleri seyretmekten kitap almadım pek elime Şebo. Arada böyle gerekiyor demek, hiç de pişman değilim :)

      Sil
  3. Troia kitabını merak ettim. Diğerini okumuştum daha önce. Keyifli okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Troia kadınların gözünden yazıldığı için çok hoşuma gitti Ebemkuşağı, dili de çok temiz ve akıcı.

      Sil