Çok Mutluluk Az Biraz Hüzün

Şubat 11, 2020

Pazar günü çok sevdiğim bir arkadaşım evlendi. Onun nikâhında fotoğrafçılık yaptım.

Hey gidi hey 25 yıl olmuş müfettişlik sınavının mülâkat gününde tuvalette tanışalı. Nasıl tanıştıysak herkes bizi önceden arkadaş zannetmişti. Çıkışta bir kafede uzun uzun sohbet etmiştik.

Benim nikâhımda evime saç spreyi yetiştiren oydu. İstanbul'a döndüğümden beri alışmıştık sürekli birlikte olmaya. Hatta geçen yaz başbaşa tatil kaçamağı hayalimizi gerçekleştirmiştik.

Artık uluslararası gideceğiz birbirimizi görmek için. İçim cız etse de mutluluğu nerede bulursa oraya gitmesini tabii ki yürekten isterim.


Çok tatlı bir gelin olmamış mı :)




Birlikte nice güzel yılları olsun :)


İspanya'ya da hiç gitmemiştim zaten,  bak evim olacak orada :)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Arkadaşına mutluluklar
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  2. Evet, gelin çok tatlı olmuş ve birbirlerine çok yakışmışlar.
    Bir ömür boyu mutlu olsunlar:)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı bir çift mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok hoş bir gelin olmuş arkadaşın. Fotoğraflar içimi ısıttı. Mutluluğunuz buradan hissedildi. Her daim böyle mutlu olsunlar :-)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, kıyafetine bayıldım :)) İspanya'ya da gitmek için bahane olmuş oldu hem :))

    YanıtlaSil
  6. Ömür boyu mutluluklar diliyorum arkadaşınıza.:)

    YanıtlaSil
  7. Hepinize çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Çok mutlu olsunlar inşallah.

    YanıtlaSil
  9. Ömür boyu mutlu olurlar inşallah ♥

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir gelin olmuş. Mutluluklar :)

    YanıtlaSil