Bahar Temizliği Savurtup Atasım Var Modu

Şubat 24, 2020

* Belki gerekli olur diye bir köşede duran iki okul pantolonu, bizimkisi zayıfladığından bol geliyordu,  tıkıştırmışım bir köşeye
* 10. Sınıf kitapları. El değmemiş. Zaten oğlanın lisedeki üçüncü senesi,  aynı defterleri kullanıyor ve hepsi hâlâ boş.
* Bilimum çerçeve ve mumluk. Küçücük şeyler mi battı bana diyorum ama valla batıyor.
* Naylon torba. Koca bir pazar arabası dolmuş naylon torbalarla.

Dünkü ayırdıklarım bu kadar bakalım bugün bişeyler çıkacak mı :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. minimalizm iyidir:) kullanılmayan eşyaları ihtiyacı olanlara vermek, evdeki gereksiz eşyalardan temizlemek ve hatta ruhu arındırmak. neden olmasın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek başıma olsam bayağı minimale gideceğim de onlar üç ben tek olunca :D

      Sil
  2. Heimiz aynı moddayız demek ki elimde bez ortalıktayım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de yavaş yavaş mutfağa başladım. Ama görsen her akşam 2-3 raf falan... 1 ayda bitiririm herhalde hahahaaa :)
    Kolay gele ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş yapılmazsa hiç ellenmiyor zaten Şebo, bir raf bir çekmece, en iyisi :)

      Sil