Tango Dinleyelim

Şubat 21, 2020

Dün akşam bir tango gösterisine gittik. Tango Neva grubunun eşliğinde dansçılar vardı. Müzik ve dans bir arada keyif verdi bize.  Tabi hemen bloğuma sevdiğim şarkıları koymak istedim. Sabah çayınızı seçip şarkınızı alınız. Bak kahvesiz açılamayanlar için bir de kahve koydum :D








Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. :) İlk bu tıklanır demiştim kendi kendime :D

      Sil
  2. Por una cabeza! Nasıl da severim! Benim aklıma ilk önce "Kadın Kokusu" filmindeki sahne geldi ama bu videodaki sahne "Easy Virtue" filmindenmiş. Belki merak eden olur, bir küçük bilgi paylaşayım: Film Türkçe'ye "Evlilik Sınavı" ismi ile çevrilmiş ama aslında "Hafifmeşrep" demek "easy virtue" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki sahne arasında kararsız kaldım aslında Manxcat, diğer videonun müzik öncesi kısmı uzun diye bunu koydum :) Bu filmi izlemedim ama bakacağım sanırım :)

      Sil
    2. Ben de ilk fırsatta bakacağım :)

      Sil
  3. Por una Cabeza - Carlos Gardel

    pek çok filme fon olmuş bu parça gerçekten güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin komiği şarkı at yarışı bağımlısı bir adamın hikâyesini anlatıyormuş Tülin, çok daha romantik bişey bekliyordum ben :D

      Sil
  4. Tea and sunset süperdi.
    E, o zaman 👉 Papatya Gibisin :)

    YanıtlaSil
  5. Şarkıları dinlemek için hepsine tıkladım. Her biri çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. Kadın Kokusu filmindeki meşhur müziği duydum mutlu oldum. Teşekkürler Handan :-)

    YanıtlaSil