Nostaljik Pazartesi

Şubat 03, 2020

Kırk bir yaşıma az kala gittiğim ilk yurt dışı deneyimimle kırk yılda bir deyimini kelimenin anlamıyla gerçekleştirmiştim.

Bu tatilin bende yeri başkadır. İlk defa yurt dışına çıkmıştım. Tek başımaydım giderken. Can'ın dersleri olduğundan orada da tek başıma dolaşmıştım. Nasıl iyi gelmişti o kendimle başbaşa hiç bilmediğim yerlerde dolaşmak. Bakalım bir daha tek başıma ne zaman tatil yapabilirim.

11 Eylül 2011 Pazar

Japon Bahçesi

Gözüm hâlâ gitmediğim parklardaydı, dolayısıyla o kadar yürüyüp de içinde Japon bahçesi olan parka uğramamak tabi ki olmazdı.

İçeri girer girmez göl bizi karşıladı. Tam fotoğraf çekerken çıkan rüzgâr da pırıltıları ortaya çıkarttı. (Bu arada hava çok sıcak olmasın dileklerim bütün haftasonu gerçekleşti. Dün güneşli ama harika rüzgârı olan bir gündü. Zaten kanal kıyısı gölge ve serindi. Bugün de bulutluydu, tam gezmelik.)



Sonra bu çiçekleri gördük. Saatlerce fotoğraflarını çekebilirdim sanırım :)




Bu heykeli oğluşlarım için fotoğraflamasam olmazdı tabi.



Bu da içerde hâlâ Japon Bahçesini araken bulduğumuz enteresan birşey. Böcek yuvası .


 Yok Metehan'cım aklından bile geçirme şimdilik salyangozlarla idare edeceksin :)

Ve en sonunda koca parkın ortasında saklanmış bahçe :



Bu akşamlık da bu kadar. Bugün çektiklerim ve diğer yayımlamadıklarımı artık yarın akşam evimde yazarım :D

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. hep böyle gez olur mu Handan, biz gidemeyenlere de resim çek bloğa koy. Keyifli haftalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da keyifli haftalar Özlem :) Ruhum bir gezginin ruhu olunca, wlimden geleni yapıyorum :)

      Sil
  2. Ilk yurt dışı heyecanı başka ya ben tek başına italyaya gitmiştim:)

    YanıtlaSil
  3. ay bu avrupa bahçeleri de bal dök yala vallahiiii :) aynı bizim parklar :) salyangoz bizim ailenin büyükleri çok seviyomuş eskiden :) girit yemeğisi, adı da hohlus, giritçe salyangos :)

    YanıtlaSil
  4. "Böcek yuvası" ilk başta anlamsız geliyor ama böceğe yuva yapmak da aslında sevilesi bir zihin ürünü değil mi? Tabii yaşarken uygulayacağım bir şey olmayabilir; bazı şeyleri yazmak, yapmaktan kolay :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böcekleri severim ama bizim buralarda her yer onlara doğal ortam :) Ama böyle yapılaşma sürerse bir gün gerçekten yuva yapmamıza ihtiyaçları olacak sanırım.

      Sil
  5. Off nasıl güzel kareler onlar yaa... Geçenlerde rüyamda yurt dışına okumaya gitmişim ve kaldığım yer aynı ilk resimde görünen bir gölün karşısındaydı. Hatta o karşıdaki ağaçların arasından küçücük bir patika vardı ama çok karanlıktı korkuyordum gitmeye:D O yüzden özellikle ilk resim acayip derecede hoşuma gitti!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatta şimdi büyütüp baktımda resme orada da bir yol var gibi sanki!

      Sil
    2. Var gibi gerçekten de :)

      Sil
  6. ben de tek başına bir tatil istiyorummm :)
    çiçekler şahaneeee:)

    YanıtlaSil
  7. İlk yurt dışı gezine kırk bir yaşında mı gittin Handan? Ben seni altı yaşından beri ülke ülke geziyor sanıyordum :-) Geç başlamışsın ama arayı kapatıyorsun. Keyifli gezmeler diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, arayı kapatmak için çok uğraşıyorum Şule :)

      Sil