Dünkü Atölyemizden

Şubat 14, 2020



Bir fotoğrafa tıklayıp aşk şarkınızı alın bakalım.



Sevgililer Gününüz kutlu olsun. Sevdikleriniz hep yanıbaşınızda dursun :)

Benzer yazılarım

25 Yorum yap

  1. Ellerinize sağlık cicişlerrr <3

    YanıtlaSil
  2. Saç rengin ne kadar hoş duruyor Handan, çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç rengim hep aynı aslında ama dipleri tutturmak için sürekli koyulaştığından arada uçlara gölge attırıyorum, ya da balyaj mı ne is ise artık, o da kafasına göre açılıp bi haller oluyor Bahar :D Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Vayyy "SENDEN DAHA GÜZEL" çıktı şansıma :)
    çok sevgi dolu bir yazı olmuş, komacan komacan :)

    YanıtlaSil
  4. Çocuklar nerede ben orada. "SENDEN DAHA GÜZEL"i var mı ey çocukkkk ve çocuklukkkk.

    En büyük sevgililerimiz onlar değil mi?

    Öptümmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En büyük sevgililerimiz onlar Yıldız :)

      Sil
  5. burcu güneş severim sağol, seninde sevgi günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında pek dinlemişliğim yok Burcu Gündeş ama bu şarkıyı çoook severim Özlem. Sahip olma ruhuma ama kaybol benle. Nasıl güzel anlatmış.

      Sil
  6. bu renk saçına çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Burcu. Açıklama için Bahar'a verdiğim cevaba bakınız lütfen :D

      Sil
  7. Sevgilier günün kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
  8. Senden daha güzeli aldım gidiyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. İlk Burcu Güneş çıktı karşıma ama hızımı alamayıp devam ettim Rafet El Roman ile :D çok teşekkürler Handan abla. Hepimize sevgi dolu günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ne iyi etmişsin :)

      Sevgi hep yanıbaşımızda olsun :)

      Sil
  10. senden daha güzel çıktı falıma :) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. çok güzel gözüküyorsunuz :)

    YanıtlaSil