Gel Pisi Pisi :-)

Temmuz 30, 2015


Bu sabah yürüyüş yaparken bu şekerle karşılaştım. Yok aslında her sabah karşılaşıyorum da bu sefer çıktığı yer itibariyle burun buruna geldik:-)

Üşnmeden durup , cep telefonumla çektim fotoğrafını. Tabi çok net değil ama gülümsetmeye yetiyor :-)


Hepinize günaydın :-)

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Naza bağlamış gibi ilk resim :)) Sana da günaydın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sevinç, yerdeki bir şeye bakarken öyle çıkmış gerçekten:-) Makinanın sesini duyar duymaz bana döndü sonra:-)

      Sil
  2. günaydın!
    severim ben bu güzeli:)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlııı:):)

    YanıtlaSil
  4. Naif bi kedi olabilirim ama canim isterse parcalarim bakisi :)

    Gunaydiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, o replik tam olarak şöyle BT " Küçük ve sevimli gözükebilirim ama kalbim granit gibi" :-) Kediler ve Köpekler filminden. Metos küçükken bir milyon defa dinlememin etkisiyle beynimde yer etmiş :-)

      Sil
    2. Bende cok izledim onu. Hem kendim tabi sonra da kardeşlerim. :) Ama hatırlamıyorum. Filmden kareler var ama söz cik.
      Nasilsin iyimisin?

      Sil
    3. :-) Bende de görüntüden çok replik var zira o seyrederken ben ortalıklarda iş yaptığımdan:-)

      İyiyim efenim, asıl siz nerelerdesiniz, nassılsınız inşallah :-)

      Hediyeniz de hazır adres bekliyor bu arada.

      Sil
    4. Haha o da dogru. Ama hafiza harika;)

      İyiyiz insallah efenim savrulup duruyoruz iste hamdolsun :-) :-P

      Mail attim. :)

      Sil
  5. Ne guzel de yer bulmus kendine :) Gunaydin, musmutlu sabahlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa öyle, uzunca bir süre de inmedi Devrim :-)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Bu da sevilmeyecek gibi değil Şenay. Sanırım ben en çok tekirleri seviyorum:-)

      Sil
    2. Evettt :D Şişman dumanlar da var :)

      Sil
  7. ikinci foto yenir valla :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Çok samimi olamasam da ben de seviyorum Bahar :)

      Sil